Hollands Next Top Model

Ik ben van 97 en ze begon volgens mij in 98 met tv dus ik ben daar echt te jong voor

Dit zal anders gaan! Vanaf aflevering 5 krijgen ze verschillende shoots en challenges en in aflevering 8 of 9 komen ze al samen.

Ze deden dit alleen omdat iedereen een make-over en eenzelfde persfoto moet hebben omdat ze anders geen groepsfoto met de 2 huizen hebben.

Ik vind dat muziekje in de intro nog steeds klinken als een stelletje kippen die door elkaar schreeuwen. Krijg die gedachte bij elke aflevering opnieuw :joy:

Het haar van Bibi vind ik echt lelijk, inderdaad heel 60’s, maar het ziet er niet uit.

Het wordt wel erg uitgemolken zo zeg, want de make-overs van de andere groep zijn dus pas volgende week (afl 4)

3 likes

Zoals bibi zelf ook al zei; ze kan zo naar Maaskantje met dit kapsel :see_no_evil:.
Dit intro vind ik inderdaad ook niks. Net een stel kippen inderdaad, weet ook niet wat her voor had moeten stellen, haha

2 likes

Hahaha ja, zo in de nieuwe New Kids

:chicken::chicken::chicken:

1 like

Aaaaah Benjamin, wat zonde

En arme Bibi, ineens lijkt ze op Stacey Rookhuizen :sleepy:

15 likes

Ik vind Jay echt vies lekker

4 likes

Ik zou Benjamin wel doen

Als ik 4/5 jaar jonger was

3 likes

Ik vind Benjamin ook wel een schatje, inderdaad zonde van zn haar. Vond dat donkerdere veel mooier staan.

8 likes

Ik ook hoor. Maar gewoon nu. Boeie. En dat broertje van Tim ook

3 likes

Doe jij Sam maar, dan ga ik voor Rijk Hofman

Ja die vind ik minder leuk, dus dat is per fect

1 like
Aflevering 4

Die makeover van Silke vind ik zo mooi! Haar reactie is ook leuk :blush: En haha waarom is Loiza daar? Ik dacht dat zij fittie had met HNTM na haar overwinning? :thinking: Ik ging overigens wel echt stuk om die begrafenis :joy: Vind het sowieso leuk om te zien dat iedereen zo aardig en bemoedigend tegen elkaar is, niet zo bitchy als ik het me herinner van vroeger!

8 likes

Ze zijn echt allemaal zooo jong voor mijn gevoel!

Haha ja dat vind ik ook! Maar het is ook al wel 13 jaar geleden ofzo toen de eerste serie van HNTM werd uitgezonden? Toen was ik 14, dus perfecte doelgroep geloof ik. Toen waren de deelnemers net iets ouder, nu ben ik zelf 10 jaar ouder :joy:

Dit is wel voor het eerst sinds jaren dat ik weer kijk, vind het wel leuk dat het minder standaard is. En eerlijk is eerlijk, ik zie wel echt verbetering bij Anna qua presentatie.

4 likes

Ik vind Jawahir zooooo vervelend

7 likes

Ik vind haar geniaal hahaha

Ze brengt eindelijk weer een keer wat goede tv en entertainment. De laatste keer dat dat gebeurde was in de seizoenen met Daphne Deckers.
Toen ze zei tegen een meisje “JE MAG VERTREKKEN!!” blijft mijn favoriete seizoen
https://www.dumpert.nl/item/1732451_c44a1838

7 likes

Ik las laatst een stukje van een donker meisje dat eerder aan Hntm heeft meegedaan. Over dat de donkere meisjes eigenlijk altijd worden neergeset als de arrogante bitch enzo voor de entertainment. En ook altijd worden kaal geschoren of stijl haar krijgen. Vind het altijd zo rot om te zien en heb soieso al heen lang het gevoel dat als meisjes arro zijn dat ze dan zo moeten doen van de regie. Maar vind het extra stom dat ze de donkere meisjes zo neerzetten van zo arrogant dit dat.

1 like

Oh het wordt dus weer de hele aflevering een make-over? Nou ja die zijn meestal wel vermakelijk maar zo snap ik wel dat ze makkelijk aan de hoeveelheid afleveringen komen haha. Ik denk dat ik dit huis wel wat leuker vind qua mensen.

1 like