Hollands Next Top Model

Vind het eigenlijk ook vrij stom dat ze het ook op Videoland plaatsen en dan ook nog een week voor laten lopen. Mensen gaan namelijk ook op post op Facebook en instagram lopen spoileren daardoor.

6 likes

Als niet-moslima wordt er van je verwacht dat je als beginnend model vrijwel nergens problemen mee hebt/geen tot weinig eisen stelt (hooguit in de eerste periode geen (half)naakt om je waarde te verhogen), dus waarom zouden potentiële werkgevers bij een religieus persoon anders handelen… dit zie ik ook echt totaal niet gebeuren nee. Ze zal een paar klussen krijgen en that’s it.

5 likes

Ik ook, vind het ook leuker hier als iedereen gewoon gelijk loopt

Volgens mij komt dat omdat ze een contract kunnen winnen bij een bureau die juist “andere” modellen willen t.o.v. de “regels”

1 like

Dat modellenbureau waar ze nu mee samenwerken (The Movement) is zo’n bureau wat minder op maten let, ze zeggen zelf dit:
“The Movement models stands for representing beauty, not defined by the traditional standards” maar moet zeggen dat ik daar op hun website qua modellen niet zo heel veel van terug zie eerlijk gezegd

Edit: spuit elf

1 like

Haha Jawahir voordat er iets bekend is al ‘ik wil niet kaal’. Inderdaad alle zwarte meisjes worden altijd kaalgeschoren, lekker gevarieerd

8 likes

Wel stom dat ze niet allebei de huizen de make-overs laten zien in dezelfde aflevering.
Nu heb je dus elke 2 weken dezelfde dingen bijv. de make-overs. alleen de ene x huis 1 en de andere x huis 2.

Ben trouwens wel benieuwd in welke aflevering ze te horen krijgen dat er een 2de huis is.

Ja misschien is er wel een soort samensmelting

2 likes

En natuurlijk gaat het donkere meisje weer kaal/kort haar. Is ook elk seizoen weer hetzelfde.

Edit: oké het valt mee dit x.

Spoiler over wanneer ze te horen krijgen over het tweede huis

Dat horen ze in aflevering 5. Ik keek vandaag aflevering 4 en bij het stukje ‘volgende week in hntm zie je dit …’ zie je een beeld dat de Anna mail zegt: ‘… want de concurrentie is dichterbij dan je denkt’ en dan zien ze de persfoto van het andere huis.

2 likes

Wow dat haar van bibi vind ik wel heftig

Ik vind het wel tof dat ze toch probeert positief te reageren ook al lijkt ze er niet echt blij mee te zijn ‘‘de outfit vind ik wel heel mooi, de kleur is wel leuk’’

3 likes

Zijn deze mensen nou te jong om Nikkie Plessen te kennen van tv?

2 likes

Ik ken haar gewoon maar zou haar echt niet aan een tv programma kunnen koppelen hoor, maar daar ben ik sowieso slecht in.

Na even te hebben gegoogled moet ik zeggen dat ik haar waarschijnlijk ook niet ken van tv of heel misschien van TMF. Lees dat ze in ONM heeft gespeeld maar dat keek ik nooit echt. Stond toevallig soms aan. Dus denk dat ik haar gezicht misschien een keer bij TMF voorbij heb zien komen of bij ONM.

3 likes

Ik ook niet, maar blijkbaar zat ze in gtst en onm en costa enzo

Huh wat had dat meisje met korte oranje/blonde haar nou?

Hm ja ik ken haar vooral als ‘de bekende stylist die erbij werd gehaald als er iets met een stylist op beeld moest’ haha, maar ik koppel haar toch eerder aan tv dan aan haar merk.

Wat was er trouwens met het meisje met het korte haar en de lipfillers? Had het even gemist

Edit: spuit elf, pleister dus :sweat_smile:

Pleister om haar vinger

1 like

O op die manier ken ik haar wel. Ik dacht dat je echt nog als presentatrice bedoelde

1 like

Bibi heeft wel echt een kapsel dat eruit ziet alsof t door de ratten in aangevreten

11 likes

Ik link haar juist wel aan tv!
Volgens mij begon ze bij Kees&Co en daarna idd TMF en Onderweg naar morgen.
Kan mij niet herinneren dat ze in GTST zat, maar miss ben ik dat vergeten.

1 like