Ik snap niet zo goed waarom Maha is gecast.
Ze mag niet met een jongen op de kamer, ze mag haar hoofddoek niet afdoen dus ze zullen haar een privilege bij de make-over geven, ze moet zich apart omkleden, ze mag alleen lange mouwen, ze mag niet in lingerie poseren, ze kan geen haarcampagnes doen, geen naaktshoot, ze was de enige die geen sportbroek maar een lange broek aanhad tijdens aflevering 1…
Ik snap best dat je tegenwoordig met een hoofddoek ook bepaalde modellenopdrachten kan doen maar je bent op zo’n manier toch totaal niet veelzijdig? Een aantal jaar geleden moest je nog als het ware een kledinghanger zijn en werden meiden die zeuren over kleding/make-up naar huis gestuurd. Ook Jawahir werd in de 1e aflevering gezegd dat ze geen extentions mocht hebben als model (wat heel erg kortzichtig gezien net zo goed een stuk stof op je hoofd is).
Ik vind haar een leuke en mooie meid en de boodschap is mooi, maar dat het programma zich zo erg aanpast aan haar vind ik niet bepaald een realistisch beeld voor het echte modellenwereldje. Daarnaast heeft ze ook geen modellen lijf en is ze te klein.