Hollands Next Top Model

Aflevering 3

Ik vond de verandering van Jawahir nog tegenvallen zelfs. Ik dacht dat ze echt veel korter ging. Haar hele haargrens begint halverwege haar hoofd? Vond het wel echt lief en oprecht dat die vrouw (ben haar naam kwijt) zei dat ze haar haar alleen maar kort wilden hebben om het gezond te maken.

Het staat haar goed maar ik snap haar schrik wel, het is best een heftig kapsel!

Ik vond het wel redelijk toen ze het (zelf??) gestyled had voor de uitslag

Ik snap dat er spoilers zijn van de aflevering voordat ie op tv is gekomen, maar waarom wordt nu alles nog steeds in spoilers gedaan?

haar bibi

In elk geval, ik vind dat kapsel van Bibi heel erg op dat kapsel van Marjan Jonkman lijken. Vind het eigenlijk wel iets hebben, echt uit de britpopscene.

Edit: excuus, dacht dat de aflevering vandaag was en niet komende week.

Aflevering 3 foto haar bibi

bibi-1567766247

1 like

Omdat deze aflevering niet vandaag op TV was (toch?). Videoland loopt een week voor.

Oh echt? Ik dacht dat dat vandaag op tv kwam! In dat geval excuses en zal ik mijn berichten even aanpassen!

1 like

Ik heb even op haar instagram gekeken maar ik zie geen enkele foto met dit kapsel. Zou ze dan allemaal oudere foto’s moeten plaatsen?
Waarschijnlijk is dit een hele domme vraag maar ik kan mij van Naomi (van vorig seizoen) herinneren dat zij wel eerder foto’s met haar kortere haar geplaatst heeft.

Hmm denk dat dat dan dit jaar niet mag zodat de shock in de aflevering groter is?

2 likes

ik voelde ook echt heel erg mee met bibi, maar ze ging er zo goed mee om!! En ook super leuk voor dr dat ze dan meteen de beste foto wint :blush:

1 like

Hmm zou kunnen inderdaad! Wel knap dat ze zoveel “oude” foto’s heeft en dat vol houdt.

1 like
Aflevering 3

Ik vind het de haarkleur van Benjamin echt niet bij hem passen, met het bruine kwamen zijn ogen veel meer naar voren.

En arme bibi…

Voor de rest is er weinig verschil!

1 like
Aflevering 3

Qua make-overs vond ik dat blonde haar op het eerste gezicht heel raar staan bij Benjamin, maar op de shoot zag het er juist heel vet uit! Ook Anouk zag er veel mooier uit met dat blonde haar en zonder al die make-up. Bibi en Jawahir zijn nou niet echt een verbetering. Jawahir moet heel lang haar (extentions) hebben of gewoon kort, maar zo tussenin met al die pieken staat maar raar.
Nikki deed het trouwens leuk tijdens de shoot! Ik vind het wel tof dat ze dit seizoen open staan voor meningen van mensen in de fashion industry in plaats van alleen de jury die in mijn ogen maar weinig verstand heeft wat echt modellenwerk inhoudt. De foto’s zagen er ook goed uit.
Marnix vond ik maar een beetje onnozel en geen model dus ben blij dat hij eruit ligt.

Wat ik niet snap is dat ze zeggen van jaa modellen migen geen weave. Maar dat deden ze zo vaak bij Americas next. En waarom mag een mooie weave niet. Omdat het nep is? Maar opgespoten lippen mogen wel.

2 likes

Werd er niet gezegd dat ze haar lippen niet meer mocht laten doen?

4 likes
Afl 4

Joelle: 'Ik zou het heel jammer vinden, ook voor de jury en de kijkers thuis, als dit mijn einde zou moeten zijn al.
Juist ja.

Hoe werkt het met spoilers? Kijkt iedereen via videoland en dus hoeft aflevering 4 niet in spoilers?

5 likes

Nee niet iedereen heeft Videoland, dus graag in spoilers wat er nog niet op tv is geweest. Vanavond wordt aflevering 3 uitgezonden.

5 likes

Ik snap niet zo goed waarom Maha is gecast.

Ze mag niet met een jongen op de kamer, ze mag haar hoofddoek niet afdoen dus ze zullen haar een privilege bij de make-over geven, ze moet zich apart omkleden, ze mag alleen lange mouwen, ze mag niet in lingerie poseren, ze kan geen haarcampagnes doen, geen naaktshoot, ze was de enige die geen sportbroek maar een lange broek aanhad tijdens aflevering 1…

Ik snap best dat je tegenwoordig met een hoofddoek ook bepaalde modellenopdrachten kan doen maar je bent op zo’n manier toch totaal niet veelzijdig? Een aantal jaar geleden moest je nog als het ware een kledinghanger zijn en werden meiden die zeuren over kleding/make-up naar huis gestuurd. Ook Jawahir werd in de 1e aflevering gezegd dat ze geen extentions mocht hebben als model (wat heel erg kortzichtig gezien net zo goed een stuk stof op je hoofd is).

Ik vind haar een leuke en mooie meid en de boodschap is mooi, maar dat het programma zich zo erg aanpast aan haar vind ik niet bepaald een realistisch beeld voor het echte modellenwereldje. Daarnaast heeft ze ook geen modellen lijf en is ze te klein.

25 likes

Welke afl komt nou vanavond? Ik volg het allemaal niet meer

Dus de makeovers? Pff die heb ik al gezien

1 like