Hollands Next Top Model

Ik heb een zwak voor Jay, hij doet me een beetje denken aan Kevin van Home Alone.

6 likes

Mooi, niet weer dus dat het seizoen afgeraffeld wordt en in oktober alweer klaar is.
En inderdaad, vind nog steeds Anna geen geweldige presentatrice. Hopelijk voor haar geen live finale :see_no_evil:

Oh god waarom kijk ik dit, zo’n tijdverspillende guilty pleasure :smile:
Late to the party, maar ik moest echt keihard lachen om “Mijn voorbeeld is Naomi Campbell, ik weet niet of jullie haar kennen?”.
Die opgespoten lippen van die Anouk vind ik ook niks, maar ik hou wel van haar BDSM-aesthetic, haha.

O en dat tenenkrommende interview tussen Anna Nooshin en Macaulay Culkin 2.0 :persevere: “Heb je een levensmotto?” “Ja, je weet wel, leef je leven, want voor je het weet is het te laat gewoon weet je wel, en ja doe gewoon je eigen ding en zo, en laat je door niemand tegenhouden gewoon” “Wow, de meeste mensen van jouw leeftijd hebben nog niet zo veel wijsheid hù!”

10 likes

Heeft die Jawahir al eens eerder meegedaan, of aan en ander programma? Haar naam en hoofd komen me zo bekend voor

Heb net de eerste aflevering terug gekeken en ik vond dat er een hele mooie jongen tussen zat, die ook op gesprek was en vertelde dat hij een uniek gezicht heeft met brede kaak, grote mond en kleine neus.

Zo jammer dat hij niet door is, want de foto die van hem gemaakt was betoverde mij. Hij had echt wat unieks en bijzonders.

En ben echt super trots dat ze een moslima door hebben laten gaan! Ze kwam ook zo enthousiast over.

1 like

Ik had het gevoel dat ik naar een of ander schoolkamp aan het kijken was.

17 likes
make over (geen foto)

Neeeee wat hebben ze met het haar van bibi gedaan, echt heel erg. Zo genaaid ook dat als ze er nu uit vliegt, ze met dit kapsel blijft zitten

2 likes

Wanneer zijn de make-overs? Vanavond?

aflevering 3, dus ik denk volgende week op tv

1 like

Wie heeft er nog meer zin in vanavond?

Ben benieuwd of er al iemand na huis gaat. Ook ben ik benieuwd hoe het nou zit met de 2 huizen.

Ik heb de aflevering al gekeken op Videoland, maar ik vind het echt jammer dat je maar 1 huis ziet per aflevering. Dan snap ik ook wel dat dit seizoen zo lang duurt ja

5 likes

Ja aflevering 3 is maar 1 huis idd. Vind ik ook jammer, had het liever door elkaar gezien.

Ik weet weer waarom ik niet meer in dit topic kom.

“Ik heb ik 6 afleveringen verder dit en dit gezien” ja leuk maar schrijf het op in je notities en zet het hier neer als die aflevering op tv is. Vind het leuk om te lezen wat jullie van de afleveringen vinden maar om paginas terug te scrollen om te lezen wat jullie van aflevering 2 vonden vind ik ook weer zoiets.

2 likes

Zal het voortaan wel in een spoiler zetten maar ga het zeker niet in m’n notities plaatsen en wachten met posten tot ie op tv is geweest.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk, ik erger me elk jaar weer aan die blije hippe types met rare accenten en zo’n ‘leuke gekke persoonlijkheid’.

1 like

Wow die Jordan bestaat echt Ă©Ă©n en al uit zaagsel of niet

8 likes

Ja ik vind het gewoon een beetje zielig, hij lijkt er zo niet bij met zn hoofd?

Ik vind Bibi haar haar super mooi en cool

Ik vind Lenny prachtig, maar zouden haar lippen echt zijn?

Aflevering 3 makeover

Achhh arme Bibi! Vind haar wel echt een topper, zo nuchter eronder terwijl anderen al stennis gaan schoppen om een veel kleinere verandering.

4 likes