tegen het modellenbureau
Leuk dat er een meisje met hijab meedoet, maar ik vraag me wel af hoe ze dat gaan doen met die haar make-overs.
Hahahaha ik vind die Jay wel grappig, leuke verlegen jongen en dat ie Anna nog ging complimenteren over haar jurk en daarna zo beschaamd naar de camera lachte.
En ugh die Anouk met die opgespoten lipjes… Geeft weer meer het idee dat het tegenwoordig normaal is om je lippen op te spuiten naar al die jonge meisjes die dit kijken, die worden met al niks anders dood gegooid op social media nu.
Idd echt opvallend dat er echt veel kindjes in zitten dit jaar, zoveel babyfaces en ook zo jong in hun gedrag. Heb het gevoel als of er voorgaande jaren veel meer mensen van /20/21/22+ waren.
Inderdaad, ik denk dat ze in dat opzicht wel een voordeel heeft ten opzichte van de anderen.
Tenzij ze het hardcore aanpakken; ‘voor jouw make-over bekeren we je tot het Christendom!’
ik vind benjamin en maha leuk! heb net even teruggekeken haha
en sam ook
vond marnix overigens écht geen model qua doen en laten enzo, maar ben benieuwd
niet dan bij haar denk ik
lijkt me overigens ook echt geen probleem
Bij Sam (de broer van) vraag ik me echt af of hij gevraagd is voor het programma of dat hij dit zelf bedacht heeft. Hij lijkt me heel verlegen en helemaal geen type voor de fame.
Ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat met dat twee huizen gebeuren.
En leuk bedacht om onconventionele modellen te kiezen maar ik vraag me ook af hoe dat gaat werken in de écht industrie. Als je 1.60m bent word je toch nog steeds niet geboekt?
Die meid met hijab is ook leuk bedacht, als ze kunnen laten zien dat zij ook meerdere kanten op kan in de industrie. Maar ik vind haar niet echt modellen-potentie hebben. Heb nu het gevoel dat ze er alleen maar in zit vanwege de hijab. Haar gezicht vind ik niet sprekend of krachtig als een model en ze is ook super klein.
Van wie is hij de broer? Heb afl 1 niet gezien, 2 wel
Tim Hofman
Oh haha die andere broer zit in robinson, leuk!
Ik las ergens dat Sam gescout is op straat
Iemand een idee hoe je Hollands Next Top Model in België kunt volgen? De voorbije jaren volgde ik via youtube video’s maar dit jaar nog geen video’s te vinden
Ik heb daarnet proberen inloggen via rtl online maar kon geen video’s zien omdat ik in België woon.
Eeuwige dank voor de persoon die met de oplossing komt
Via videoland! Dat werkt ook in België
Zo jammer dat de kadidaten echt vanwege hun verhaal gecast worden. Zou het leuker vinden als de kandidaten alleen op hun foto’s en maten werden uitgenodigd ipv dit. Het wordt bijna voorspelbaar wie er ver gaan komen.
Oh en ik vind het vreemd dat je kennelijk doormag als je een cosmetische ingreep gedaan hebt.
Wel waar Tim bij was las ik ergens. Vroeg me af of hij zonder Tim ook opgevallen was haha! Ik vind ‘m wel echt leuk.
Ik kijk met een vpn (Hoxx) via rtlxl.
Dat vind ik dus ook! Maar ik kan niet goed beargumenteren waarom, jij?
Het werkt bedankt!!!
Ik dacht altijd dat het bij modellen zo was dat je zo naturel mogelijk moet zijn. Als een canvas dus. Met een ingreep ben je toch minder naturel. Ik vond ook bij dat meisje met dat gemilimeterde haar het echt wel opvallen dat die lippen gedaan zijn.
Ze hebben dit jaar 16 afleveringen, wat betekent dat het seizoen tot half december duurt.
Mijn indruk van de eerste aflevering was oke. Ik denk dat the movement models wel een vooruitgang is en er zitten wel wat mooie modellen tussen de top 20. Wel irriteer ik me met het seizoen erger aan Anna. Ze komt tijdens Hntm heel onzeker over, zo kijkt ze bijvoorbeeld iemand niet eens in de ogen aan als ze praat in zo’n 1-op-1 gesprekje en het komt er allemaal heel twijfelachtig en angstig uit. Dat hoort toch niet als hoofdpresentatrice?