Cringe toen die jongen zijn shirt omhoog deed, zo van ‘misschien laten ze me door als ze zien dat ik een sixpack heb’.
Ik wilde net vragen, is het bij jullie ook niet breedbeeld tv. Maar het is alweer normaal.
Denk dat ze dat deden onder het mom van ‘hip’ ofzo
Er zit echt een Montell 2.0 in het publiek
Ze spoileren in het voorstukje net echt al het halve seizoen.
Hoop wel dat ze dit jaar niet weer het seizoen zo afraffelen. Vorig jaar duurde het maar tot half oktober ofzo
Hahaha die poses van sommige kandidaten
Trouwens wat een ukkies
Voel mezelf elk jaar ouder
Wtf weer een broer van tim hofman die de spotlight opzoekt
‘Je oortjes zijn ook echt heerlijk’
En dan weer voorgesteld worden als het broertje van :’)
Ja, ik was ook verbaasd hoeveel ze al lieten zien. Ik vond dat echt veel te veel.
Ik vind Anouk niet zo leuk. Ik vond iedereen die tot nu toe in beeld was eigenlijk leuker.
Ik zet net aflevering 1 aan. Ik ben geen model, verre van, maar wat zijn dit voor poses joh?!
Je zou toch denken dat hij familie moet zijn
Mijn mening voor wie daarop zit te wachten:
36 Samuel, goeie kop zeg!
11 Maha, wat een stralend gezicht, heel leuk!
22 Anouk, jammer dat ze niet haar ‘eigen’ lippen heeft, kweenie.
53 Tenisha, echt een beeldschoon gezicht, holy shit!
76 Jay, dit misschien niet aardig maar… Hij lijkt toch een beetje op die acteur uit home alone?
40 Ryan, had verwacht dat zij wel meer aandacht zou krijgen want… Hoe moet ik dat nou politiek correct zeggen?
71 Jawahir, die gaat het programma in ieder geval boeiend houden, vond haar gedrag nu al irritant.
Wie zei dit in welke context? Ik was denk ik net even een snack halen
Ik denk dat mensen nu meer behoefte voelen om zichzelf “cool” neer te zetten vanwege social media-commentaar/bereik en het feit dat vorige seizoenen 50%(?) van de uitslag afhing van de kijkers. En dat ze doordat ze indruk proberen te maken jonger overkomen dan kandidaten van vroeger, die wat relaxter waren.
Ik kan vooral niet wachten op haar make-over, zo zonde dat goedkope haar
Maha vond ik ook heel leuk, benieuwd hoe het met de opdrachten gaat aangezien er ook vaak een lingerie en/of naaktshoot inzit.
Ja dat denk ik ook wel inderdaad! Lijkt me echt vermoeiend joh
Jawahir over haar extensions
Zei ze het tegen de kijker of tegen Anna/een van de juryleden?