Zo hallo dat was voorspelbaar zeg! Ik vraag me ook af hoeveel weken geleden deze finale is opgenomen. Volgens mij zag je in de laatste beelden nog allemaal shots van wat er veel later nog heeft plaats gevonden. Ook die ‘special’ die vorige week al op Videoland stond is pas hierna opgenomen? Komt die volgende week op tv? Wat stom eigenlijk voor die anderen!
Het is ook echt al lang geleden opgenomen geloof ik. Na een van de eerste afleveringen die op tv waren, had Cecilia een pony laten knippen. Dat kapsel is nergens op tv geweest, terwijl dit immers ook alweer 6/7 weken geleden is!
Half juli!
Wat een slappe finale zeg, ik heb het net terug zitten kijken maar ik heb duidelijk niets gemist. Ik miste echt een beetje show enz, dit was eigenlijk loop maar wat en daarna zeggen we dat Soufyan gewonnen heeft. Ik gun het die jongen wel hoor, super leuk voor hem, maar die andere drie waren gewoon nu al meer model dan hij. Ik geloof wel dat hij het leuk kan doen, maar of hij het nou echt ver gaat schoppen… Volgens mij zei Anna op een gegeven moment, toen de jury stond te overleggen, dat pas als je met hem werkt en je hem leert kennen dat je dan weet waarom hij model is. Maar dat moet je toch eigenlijk meteen al begrijpen als iemand binnen komt of als je de eerste foto uit iemands portfolio ziet? Het zou me niet verbazen dat dit een van de redenen is waarom ze geen liveshow hebben gedaan waarbij publiek kon stemmen, naast dat Anna er echt niet goed in is, want dan zou Soufyan waarschijnlijk niet gewonnen hebben.
Op videoland staat dat er vanaf maandag 2 september een nieuw seizoen komt. Ik kan het alleen niet vinden via Google.
HNTM begint idd morgen om 20:30 weer, maar kan ook nog niks over de deelnemers vinden. Ik ga het toch wel weer kijken, lekker hersenloos programma en ben benieuwd of Anna’s presenteerskills al wat verbeterd zijn
Ik ga ook wel weer kijken, maar vraag me toch elk jaar weer af waarom ik 't doe. Zo veel ergernis
Ik ga ook wel weer kijken denk ik. Zat afgelopen dinsdag al op RTL XL te kijken omdat ik dacht dat ik het gemist had, maar het begint dus morgen pas En blijkbaar zijn er dus twee huizen? Ben wel benieuwd hoeveel dat echt toe gaat voegen
Edit: bron
Hierbij de eerste kandidaten::
Ik own hem ook! Weer zin in!
Oeeh ja! Leuk dat het weer begint!
Oh leuk dat er een samenwerking is met The Movement! Ik hoop dat het mede daardoor iets minder cringe-waardig wordt
Volgens mij hebben we die soufyan van vorig jaar na zijn winst nergens meer terug gezien…
Dus ben benieuwd hoe succesvol de winnaar van dit jaar wordt
Vond hem ook echt de grootste flop ooit als winnaar. Kon hem echt niet als model zien
De eerste twee afleveringen staan op Videoland:)
Enig idee of de metamorfoses in die afleveringen zitten? Die vind ik altijd het leukst haha.
Nee die zitten niet in deze afleveringen! Ik heb ze al gezien.
Ik heb ze net ook gekeken. Ik vind Sam leuk haha.
Ik heb net weer gekeken en het valt me op hoe jong die mensen allemaal zijn! Toen ik jaren terug begon met kijken waren ze allemaal ‘oud’, maar nu vind ik veel kandidaten echt kinderen haha.
Kennen jullie Naomi Campbell ook?