… nou ja de rest komt er wel
Hij lijkt er zelf niet eens heel verbaasd over haha
Hoezo komt er nog een aflevering
Wel jammer dat ze niet kiezen wie er 2e, 3e en 4e is geworden
Pfff ja hoor
Zelfs confetti was te duur dit seizoen…
Hoe lang zal het duren tot Soufyan een youtube channel heeft?
#TeamDaan #TeamCecilia
Ik zie die zeer unieke persoonlijkheid van Soufyan echt niet? Hij is ‘gewoon’ vrolijk? Geen bijzondere vorm van humor, niet gevat, geen ‘spannend’/rebels randje? Enne, vooral niet kritisch natuurlijk, want dat mag alleen Anna zijn.
Ik vond dat hij op de catwalk wel het meeste personality toonde. De rest liep gewoon of lachte tussendoor, maar Soufyan danste wel en nam ook echt z’n tijd. Vind dat wel tof!
Ik vind het nergens op slaan dat de jury zegt dat hij heel expressief op de catwalk is. Sorry dat ik het zeg maar hij kijkt altijd als een schaap als hij expressief wil zijn en hij kan ook niet meer dan dat. Tim zeggen ze dat hij maar een blik gaf maar dat is op z’n minst een goede blik. Het was toch al vanaf het begin duidelijk dat ze Soufyan zouden laten winnen en dat het niemand anders gegund was.
Echt om te janken zo slecht is dit programma. Die ontknoping ook, daar was toch niks feestelijks aan. Ben nu al benieuwd naar volgend jaar, kan toch haast niet nog goedkoper en slechter zou je denken.
nou ik denk dat anna volgend jaar stopt hiermee hoor haha sorry maar ze bakt er echt niks van gewoon
Ik ben wss intens gemeen en onfeministisch en niet #girlpower maar ik vind het wel chill om te zien dat Anna iets niet kan.
jongens juicy stuff
cecilia zet op haar insta verhaal;
dat ze al een tijd weet dat ze niet gewonnen heeft. ze quote ‘je hebt het niet gekilled op de runway’ en ze zegt daarop ‘je bedoelt je bent niet gekilled door de runway’(door die jurk die ze droeg)
ze is trots op souf en ze vind het niet heel erg dat ze niet gewonnen heeft. ze vindt het alleen wel jammer dat ze zo negatief is neergezet
oke het is niet zo juicy
maar
ik had eigenlijk wel vaker het idee dat ze de juryleden maar niks vond door al die opmerkingen van haar zo tussen de regels door ;p
Wat een leuke finale. Not. Heb zelfs doorgespoeld aan het einde
Maar ik denk dat je het toch nooit hard kan maken. Het zal haar extra moeilijk gemaakt zijn, maar voor het zelfde geld zegt ze het uit jaloezie. Ik geloof dat niet, maar dat zal de jury wel zeggen.
Haha ik klikte door op Instagram en toen zag ik die Tom die in het begin ergens afviel. Hij heeft zijn eigen interpretatie gemaakt van alle fotoshoots in HNTM. Zelfs illegaal in die ene tunnel: