Hollands Next Top Model

jaaa kijk nou hij is echt het meest model van iedereen daar. zo zonde

8 likes

van iedereen vind ik dat cecilia dan moet winnen nu daan eruit is.

je hoeft niet de moeite te nemen op die andere insta’s te kijken, echt geen modellenmensen. prima, maar dan moet het ook geen hollands next top model heten. hollands next top influencer ofzo dan

2 likes

Ik vond Cecilia qua persoonlijkheid heel leuk overkomen in de laatste aflevering! Lekker droog. Hoop dat ze wint, ze is ook nog eens bijzonder mooi

2 likes

Wow dat voorstukje over de finale. Toppunt van skeer (is dat een nederlands woord of alleen fries haha)

2 likes

Huh ik dacht straattaal?

Hahahaha nee toch? :joy:

Jawel haha heb nog even gegoogeld. http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/skeer Komt uit het Surinaams volgens deze bron. Maar ik lees ook dat mensen zeggen dat het uit het Deens of Fries komt…

Edit: ik ken het in ieder geval van ‘de straat’ (gewoon middelbare school dus) in Amsterdam :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahhaha wow nou mind is blown hier hoor! Ik dacht echt skeer = fries voor schraal :joy:

3 likes

Het had zomaar gekund hahaha

Ja het is inderdaad Surinaams. Ik zat laatst een bakje Skyr te eten en toen begon mijn (van oorsprong Surinaamse) vader alweer te gniffelen om die naam.

Vind de link naar het Fries ook wel grappig.

4 likes

Het staat ook in Van Dale Online trouwens, echt grappig.

skeer
bij­voeg­lijk naam­woord • skere
voorlopig toegevoegd in maart 2017

straat­taal

1. blut
  2. eigenaardig
6 likes

Hahaha parodie account met veel Hntm plaatjes ook

12 likes

Wat is Anna klein in vergelijking met de rest! Ik erger me eraan dat ze zo amicaal doet met de modellen, steeds knuffelen enzo en ze noemt Soufian steeds ‘Souf’ alsof het d’r beste vriend is. Hallo je bent de presentatrice. Ik vind haar jurycommentaar ook echt precies nergens op slaan. Is de finale vanavond? Was het nou vorig jaar dat ze die hele live finale liep te stuntelen?

3 likes

Ik heb vorig jaar niet gekeken, wat gebeurde er toen? Nu ben ik benieuwd!

Anna kwam heel zenuwachtig over en kwam soms niet goed uit haar woorden. Ze versprak zich ook. Het was vrij ongemakkelijk.

3 likes

Ja, is vanavond. Normaal kan je ook vooruit kijken op Videoland maar dat zal omdat het de finale is wel niet kunnen deze keer.

1 like

Ben zooooo benieuwd naar die finale :roll_eyes:

Wie gaat er winnen vanavond?

• Rikkie
  • Cecilia
  • Soufyan
  • Tim

0 stemmers

Wie moet ZEKER NIET winnen volgens jou?

• Rikkie
  • Cecilia
  • Soufyan
  • Tim

0 stemmers

Ik vind Tim het minst model van de groep…