Ja? Ik vind zijn gezicht juist echt bijna adembenemend mooi haha. Ik heb juist bij Rikkie dat ik denk mweh ‘dertien in een dozijn’. Cecilia vind ik gewoon heel irritant. En Souf vind ik ook geen modellenhoofd hebben, maar zijn persoonlijkheid vind ik veel leuker dan de rest.
oh nee bedoel ook niet perse qua looks. qua uiterlijk zijn ze allemaal wel mooi
maar qua vibe en mens vind ik Tim en Soufyan dus eeeeecht geen model
Weet iemand of ik ergens rtl4 online kan streamen?
Ik denk dat Soufian gaat winnen, maar dat zo ik zo oneerlijk vinden! Ik hoop dat Cecilia wint
Ik hoop dat Tim gaat winnen, hij heeft de beste looks en het meest steady gepresteerd zonder gezeik. Cecilia zou ook oke zijn. Zolang Soufyan niet wint…
Tim heeft maar 1 blik, dus wat dat betreft wel steady ja
Ik zit klaar! Heb dit jaar niet echt een favoriet, was voor Daan dus hoop dat hij nog van afvallerseiland terugkomt ofzo
Dit voelt echt niet als een finale.
Dit is pas hilarisch slecht.
Kheb echt geen idee wie er wint. Maar de jongens hebben wel de leukste persoonlijkheden.
Nu doet de mening van de jury er nog meer toe. Las op die blog van de afvalster (sorry naam vergeten) dat ze heel erg konden merken of Anna iemand aardig vond in het commentaar…
Ugh waarom doet Rikkie zo vals altijd
Rikkie is echt super puberaal
Hoe oud is Rikkie eigenlijk? Echt zo’n tiener nog
17 volgens mij
Rikkie doet ook altijd haar tong raar als ze een nare opmerking maakt
Oh dan klopt het ook wel haha
Ja klopt
“Rikkie (17 jaar, Den Helder) is net geslaagd voor haar VMBO. In haar vrije tijd is Rikkie graag bezig met tekenen, hardlopen en spreekt ze veel af met vriendinnen. Rikkie komt misschien verlegen over, maar heeft ook echt wel haar praatje klaar. Vroeger werd ze gepest, maar tegenwoordig geeft ze er niets om wat mensen van haar vinden.”
Pfff hahaha
Eens over de jongens! Tim zag ik eerst niet zo maar ben hem wel echt gaan waarderen.
In de video van Bonnie met Rikkie viel me nog meer op dat Rikkie de hele tijd haar tanden probeert te verbergen met haar bovenlip en nu kan ik nergens anders meer naar kijken
Waarom mogen ze hun handen niet voor zich vouwen?