Hollands Next Top Model

Sunneklaas is dat!

1 like

En een Mo of een Abdel ofzo kan per definitie geen topmodel worden?

1 like

Het gaat hier niet om de naam of de afkomst. Maar om het type jongen wat Soufian uitstraalt. Gewoon een lieve grappige jongen die iedereen wel in de klas had. Maar nee die worden geen topmodel.

4 likes

Maar uiterlijk staat hier toch los van? Want waarom zou dat niet kunnen? Of bedoel je het op een andere manier?

1 like

Ik bedoel zijn houding. Hij is meer zon klas clown die het wel leuk vind om op de foto te staan.

Nou de aflevering voor volgende week kunnen jullie overslaan hoor. Wil niet spoileren verder maar het is een of andere special met vragen beantwoorden. Net een lang saai youtube filmpje

2 likes

Saaaaaaai. Ga het ook maar niet meer afkijken nu, wat een enorme aanfluiting allemaal.

1 like

Oh dankje, nu ga ik sowieso niet kijken. Vond deze aflevering ook weer geen fluit aan.

Dit programma is gewoon een grap geworden. Wat een onzin allemaal zeg…

3 likes

Het lijkt echt of Anna duidelijke voorkeuren heeft qua personen en daar al haar feedback op baseert.

12 likes

Ze baseert haar feedback in ieder geval niet op járenlange ervaring in de fashionindustrie.

5 likes

:alien:

26 likes

Ik had het er gisteren met iemand over en we kwamen tot de conclusie dat HNTM echt een laag budget moet hebben. Ze doen heel veel dingen niet die ze eerst wel deden:

• geen go sees
  • geen buitenlandtrip wat verder weg
  • geen sponsor in beeld zoals met tandpasta of make-up
  • beginnen met minder kandidaten dan anders
  • minder fotografen van buitenaf (veel wordt geshoot door Nigel toch?)
  • weinig challenges waar ze dingen kunnen winnen zoals kleding of een uitje
13 likes

Ik denk dat het volledige budget naar Nigel is gegaan

21 likes

Ik zie wel vaak die tandpasta langs komen voor extra witte tanden, denk dat ze daar toch wel door gesponsord zijn.

4 likes

Volgens mij is de aflevering van volgende week op tv gewoon de finale en was dit een videoland special die maandag online is gekomen.

Oh ja idd, geen go-sees!

een keertje toch?

Volgens mij al twee of drie keer. 1x bij die fotoshoot met het lachen, volgens mij zei Anna het ook een keer en heb ik ze in het begin bij dat filmpje waarop ze “sexy” moesten zijn ook al gehoord over die tandpasta.

Ik moest hier wel om lachen, misschien doet hij dat wel als hij HNTM wint:

2 likes