AAAAAAH ik raak zo geïrriteerd van die bullshit verhaaltjes van de jury, get out. Ze zoeken gewoon een excuus
Dit programma wordt steeds ongeloofwaardiger
Zonde.
Haha wat een beslissing. Doeiiiii hntm ♀️
Nahhhhh wat een bullshit. Ik vind Daan echt 1000 keer meer een model dan Soufian of Tim. Gunde het hem echt.
Helemaal mee eens! Daan laat zichzelf van zoveel kanten zien, qua blik en qua poses. Vind hem altijd heel classy op foto’s staan, maar ook tegelijkertijd heel sterk en anders.
Huh welk dagboek?
Jaa, vind Rikkie sowieso niet heel leuk overkomen dus gun het haar ook niet. Valt mij inderdaad ook op dat ze áltijd dezelfde blik heeft en daar is dan geen commentaar op. Als je door haar instagram scrollt zie je ook continu dezelfde blik
www.pooms.nl is dit de blog van Naomi? Hij doet het helaas niet. Heeft er iemand toevallig nog screenshots of iets van dat artikel van haar?
Ik snap echt zo ontzettend veel niet.
De outfits. Allemaal grote rare gewaden. Wat is er mis met gewoon een mooie jurk?
Nigel. Verstaat hij Nederlands of doet hij alsof? Waarom zit hij in de programma?
Soufyan. Wat een heerlijk persoon maar wat maakt hem een model? Als het alleen gaat om persoonlijkheid kan toch iedereen model worden? Mijn vriendinnen hebben ook allemaal een geweldige persoonlijkheid, maar dat lijkt me niet voldoende om voor Gucci te mogen shooten of voor Dolce & Gabanna te lopen.
Het hele programma komt zo cheap over! Iedereen doet zo persoonlijk tegen elkaar dat ik er zelfs de kriebels van krijg. Kim Feenstra werd zelf ‘Kimmie’ genoemd. Ik vind dat echt niet professioneel. Het voelt bijna alsof ik naar een vlog van een vriendengroep zit te kijken.
ik vind tim echt géén model. hij is gewoon ‘mooi’ maar the feeling als model? no way
daan had dat wel echt
Vond het al ongelofelijk dat hij vorige week de beste foto had. Hij stond super gespannen op de foto. Denk idd dat HNTM met hem zo weer in het nieuws wilt komen om volgend jaar meer budget te vangen.
Het commentaar sloeg ook nergens op, iets van: ‘Soufyan jij bent echt een ster maar we zien niet echt een model in jou’ (lijkt me niet iets wat je kunt veranderen), ‘Daan jij bent echt een model maar je blikken zijn te dramatisch’ (lijkt me wel iets wat je kunt veranderen). Soufyan je bent door.
Zal me niets verbazen als Daan uit eindelijk het meest ver komt na de show.
Die beelden van de finale zagen er ook al weinig veelbelovend uit zeg, pff.
Ik snap die recap van Elle ook echt niet
Ze zitten Soufyan iedere week om echt alles wat hij doet en zegt zo geforceerd te bewonderen.
“Zo’n goed leren jack” uhm zowat elke jongen van die leeftijd heeft zo’n leren jack. Ik vind zijn foto gewoon slecht en niks uitstralen? Het lijkt alsof ze denken dat ze voor die ene laatste finale aflevering alle kijkers gaan verliezen als Soufyan eruit is, terwijl ik hem nou ook weer niet zo bijzonder vind qua persoonlijkheid. Alle lovende woorden over hem komt gewoon te gescript over.
Ik mag hopen dat Tim of Cecilia wint…
Pfff ik vond Daan echt leuk juist
Ik vind Daan echt een editorial model. Met een leuke persoonlijkheid en leuk eigen stijltje. Sorry not sorry Soufian is een schatje maar die kan je zo vervangen door een Mo of een Abdel ofzo.
Jeetje wat heftig. Zoiets gebeurt op vlieland ook trouwens. Alle vrouwen en kinderen moeten dan binnen blijven en de mannen gaan verkleed op pad en dringen dan huizen binnen, super creepy. Sorry offtopic
Misschien is het nou veranderd hoor naar een vrouw vriendelijke traditie. Maar voorheen was het zo dat vrouwen en kinderen na een bepaalde tijd binnen moesten blijven anders werden ze geslagen. En ook dringen de mannen huizen binnen enzo. Er is een Nederlandse film ( sunny side up geloof ik) waar je iets van die traditie ziet. Ik weet alleen niet hoe de traditie heet.
Ameland toch?