Ja eens, en dat van Cecilia ook. Eerst zag het er nog wel oke uit maar dat roze is nu al zo verwassen, en je ziet ook hoe droog/dood het is. Zonde.
Ja vind ik ook! Zo’n kapsel werkt vooral als je heel edgy of high fashion bent en zij is meer een commerciële chick.
Ja viel me ook al op, sowieso dat ze zo kwetsbaar en persoonlijk overkomt. Dat moedig ik normaal altijd aan, maar in dit programma vind ik het zo vreemd. Komt waarschijnlijk ook omdat Anna 3 koppen kleiner is dan alle modellen, dat benadrukt dat kwetsbare misschien.
En ik vergelijk haar denk ik ook onbewust met Tyra, en die is toch wat indrukwekkender/intimiderender. En voor een tv-programma vind ik dat wel lekker vermakelijk
Woow, heb nu de rest van dit topic gelezen. Wat bizar van Naomi!
Gruwelijk irritant dat die website van haar het (nog steeds?) niet doet, dit is echt wel interessante informatie. Ik vrees met grote vrezen dat ze het offline heeft moeten halen omdat RTL haar anders voor de rechter kan slepen.
Tv is nasty.
Bij mij doet hij het wel gewoon, hij laadt wel heel langzaam.
De modellenwereld is wel echt flink veranderd! Er wordt tegenwoordig meer gescout op Instagram dan in het echt. En een aantal jaar geleden zag je veel van dit soort artikelen voorbij komen, over modellenbureaus die op aantal volgers letten. ‘Our bookers were giving me feedback that clients wanted models who might be blonde, beachy and had a high social media following,’ she said. ‘Now when we’re booking talent, in negotiation process, we talk about the girls numbers.’ https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3056782/Clients-ask-followers-does-asking-looks-like-Demand-insta-famous-model-rises-agencies-say-girls-need-minimum-10-000-followers-book-job.html
Ik kan geen zo snel geen artikelen uit 2017-18 vinden hierover maar ik denk dat die trend wel heeft doorgezet. High fashion is afaik wel minder op social media gespitst maar om als model direct op high fashion in te zetten is natuurlijk niet zo realistisch.
Ik geloof best dat de modellenwereld is veranderd en dat social media meehelpt, maar ze doen alsof persoonlijkheid en social media de basis is om model te worden.
Dankje! Heel interessant!
Nog meer afhakers?
Ikheb het op de achtergrond aan staan maar het kan me niet meer zo boeien.
Een homo, transgender, marrokaan, bouwvakker en Cecilia.
Ik ben niet eens aan het kijken eigenlijk. Dat er tijdens deze aflevering maar twee mensen iets gezegd hebben in dit topic zegt me ook wel genoeg
Ik vind het ook niet heel boeiend, ik heb het nu wel aan staan maar ben ondertussen andere dingen aan het doen. Volgens mij zijn er inderdaad heel veel afhakers aangezien het zo rustig is hier haha
Zelfs op Twitter is het al weken hartstikke rustig
Wie denken jullie dat eruit gaat?
Ik heb echt geen idee.
Ik denk een jongen, want dan is het weer mooi gelijk.
Edit: niet dat mij dat iets kan schelen, maar dat zie je vaak gebeuren.
Wtf heeft die ene man in de jury nou weer aan!? Is het een schort?
Anna haar, haar was eerst super vol maar nu zien die punten er zo ongezond en dood uit
En vind het commentaar op Daan ook echt niet terecht, “dit is niet wat ik had verwacht”… ze laten die kandidaten blindelings zonder echt een thema of een opdracht fotograferen, hoe kan je dan iets niet verwachten als er geen richtlijnen zijn?
Ik vind Daan altijd super sterk. ++++ hoezo werkt Tim zijn zelfde blik wel zogenaamd en die van Daan niet? Vind ook echt niet dat Daan altijd hetzelfde kijkt.
Ik vind daan wel echt lief steeds tegen die anderen