Hollands Next Top Model

Bij mij doet hij het gewoon nog. Is hij nog steeds onbereikbaar bij jou?

Ja ik was ook eigenlijk verbaasd dat niemand de traditie kende of daar iets over zei? Die vrouwen van Elle noemden ze ook ā€˜bosdemonenā€™ of zoiets, toch?

7 likes

Op mijn telefoon kwam ik niet op de site, maar via de laptop wel!

Via de laptop lukt mij het ook nietā€¦

Ik wil mā€™n oogleden dichtnaaien vanwege haar gevoel voor taal. Wel leuk om te lezen verder.

4 likes

Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is een krampus?

1 like

Ow dat is vreemd. Misschien een andere browser proberen? Ik heb zelf via Chrome gekeken.

Ik snap er eerlijk gezegd niks van. Met mijn iPhone kom ik niet op de site, met mijn eigen laptop wel en met de laptop van mijn broertje weer niet :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nog steeds onbereikbaar, gebruik Chrome. Maar anderen kunnen er wel op zie ik. Minder juicy dan ik dacht/hoopte haha.

Ben idd ook verbaasd dat ze dit mag vertellen.

Ik vind het trouwens super irritant dat Anna bij de vorige eliminaties ook stemrecht had.
Dan zegt de rest ja en dan komt Anna als laatste met ā€˜voor mij is het voor nu een nee :innocent:ā€™ met een net hoger stemmetje dan dat ze normaal heeft.
Hoezo kan ze nee stemmen als ze de foto niet mooi vindt en alle ā€˜professionalsā€™ de foto wel goed vinden. Dat lijkt me zo lullig als kandidaat.

Ook snap ik niet waarom ze niet een (oud)model het programma laten presenteren zodat de kandidaten nog tips & tricks kunnen meekrijgen over het modellenwerk, ipv praten over je gevoelens. Of doe dat nog op een ander moment door iemand anders. Nu krijgen ze alleen kritiek, waardoor de mensen met ervaring het beter doen en de kandidaten zonder ervaring niet echt beter kunnen worden (zoals fee en ramanda).
Vraag me nu af waarom ik kijk, misschien niet meer doen :grin:

13 likes

Ik heb dus gisteren s2 gekeken en daar kregen de modellen veel meer tips en les en wij als kijker ook maar ik vind Yfke nog irritanter dan Anna.

Ik vond yfke ook nooit zo leuk vooral omdat haar stem zo monotoon is haha. Maar ik denk dat ik Kim het nog liever zie presenteren dan Anna of iemand anders met ervaring. Alleen hebben echte modellen hier waarschijnlijk minder tijd voor.

Ik las op Ceciliaā€™s instagram ook dat wat je op tv zag qua reacties, niet kwam door hetgeen op tv te zien was en dat er meer was gebeurd. Jammer dat ze er toch zoā€™n sensatiemoment van maken en de kandidaten bijna wegzetten als aanstellers.

4 likes

Ik snap ook niet wat Anna er Ć¼berhaupt doet. Als presentatrice okĆ©, maar als jurylid niet.

5 likes

Ik vind normaal de makeovers wel geslaagd, maar die van Naomiā€¦ Zag net fotoā€™s op haar blog met lang haar en dat accentueerd haar gezicht zoveel beter.

2 likes

Dit is wat Jean Paul Paula over de samenstelling van de jury zegt;
ā€˜Nou, kijk. Dit seizoen volgde hetzelfde format als het Amerikaanse seizoen, namelijk een jurypanel bestaande uit een model, een stylist, een influencer, et cetera. Dus ik ben toen gevraagd om de stylist van de Nederlandse versie te zijn.ā€™

Ja, en ik vind het vooral zo bot afgeknipt. Het geeft haar zeker geen krachtige uitstraling.

Hier komt ze heel anders over:

Verder vind ik dat Naomi in een lastige positie zat. Volgens mij zou ze gewoon nooit iets goed kunnen doen in de ogen van sommige juryleden.

13 likes

Het is gewoon overduidelijk dat ze iemand met een verhaal/achtergrond laten winnen en Naomi hoort daar niet bij.

5 likes

Toch ben ik van mening dat je het beter Hollands Next Top Influencer kan noemen.
Vroeger kregen de modellen meer ā€˜lesā€™ en uitleg over verschillende modemerken, poseren, etc. Ze werden allemaal opgemeten en modellen die te dik of te kort waren kwamen vaak niet eens in het huis. (Opzich positief dat dat nu niet meer zo is maar zou dat bij echte modellenbureaus ook niet meer zo zijn?)
Of zou de modellenwereld zodanig veranderd zijn dat het aantal volgers op social media tegenwoordig belangrijker is dan al het andere?

Voor mijn gevoel heeft het ieder seizoen weer minder te maken met ā€˜hoe het in het echt isā€™ maar ik heb er geen verstand van.

7 likes

Klinkt bijna alsof ze gefeut wordenā€¦

12 likes