Hollands Next Top Model

Ja ze lijkt heel zenuwachtig en verlegen? Ze zat tijdens die gesprekken in de laatste aflevering ook met haar hand rondjes om haar knie te draaien, alsof dat een soort zenuwachtig tikje was. Maar ik vind het eigenlijk wel verfrissend om haar zo te zien.

3 likes

Pfff wat een saai seizoen dit. Ik kijk steeds terug omdat ik op maandagavond cursus heb, maar ga steeds andere dingen doen tijdens het kijken haha en dan mis ik alsnog niks?

Ik snap niet zo goed waarom Rikkie dit ā€˜moestā€™ vertellen. Nou ja, misschien vond ze het zelf fijnā€¦ dan wel maar verder gaat het de rest toch geen fluit aan wat de dokter zei toen ze werd geboren.

9 likes

komt er echt geen live finale???:frowning: dat is nog nooit voorgekomen toch?

ik denk weer geen genoeg doekoesā€¦ wat een prut seizoen hahaha

Ik kwam op youtube seizoen 2 van HNTM tegen (met Kim Feenstra), maar omg, het huidige seizoen is niet veel slechter hoor

Vroeger was het geen live show volgens mij? Is maar beter ook, is echt chaotische meuk.

Die live shows zijn er inderdaad niet altijd geweest @Treacherous. Dat vond ik toen een stuk beter, nu is het meer een populariteitswedstrijd.

Dit is inderdaad een heel saai en gehaast seizoen. Toch vind ik het wel een verbetering ten opzichte van Anouk Smuldersā€¦ die seizoenen waren in alle opzichten slecht. Ik vind dat ze dit jaar ten minste wel een goede groep modellen hebben.
Voor volgend jaar wil ik: betere editorial shoots, meer afleveringen, meer modellen casten, geen YouTube wannabes, weg met Anna en Nigel Barker (die shoot bij die woestijn was zo lelijkā€¦ maar waarschijnlijk houden ze hem toch wel omdat hij zo ā€œbekendā€ is), geen dubbele eliminaties, geen raar veranderend concept dat toch niet werktā€¦
Oh en Soufyan, ja hij is een lieve jongen, maar totaal geen model. Niks bijzonders, telkens maar een gezicht, te kleinā€¦ volgens mij wordt hij echt gespaard van kritiek omdat ze hem willen laten winnen ofzo?

1 like

2 Succesvolle modellen van recentere seizoenen:

Sanne de Roo - HNTM seizoen 7

Sanne werd 2e, maar doet wel meer modellenwerk dan winnares Nicky Opheij. Ze loopt elk seizoen de internationale fashion week voor onder andere shows als Armani, Balmain en Dolce & Gabanna. Ook boekt ze verschillende campagnes en magazines.

9 likes

Liz Lucasse - HNTM seizoen 7

Liz is een veelgevraagd model in het buitenland. Ze staat onder contract bij Paparazzi Models onder de naam Elisabeth en heeft gewerkt voor Hugo Boss en Max Mara maar ook voor veel magazines als Vogue, Elle en Harperā€™s Bazaar. Ook boekt ze hiernaast veel commerciĆ«le campagnes zoals Zalando en Vero Moda. Ik denk dat zij het meest succesvolle model wordt na Patricia.

10 likes

Haha @dehelee moet een beetje lachen lijkt op een spreekbeurt met die uitlegjes eronder
Maar ben het helemaal met je eens ja.

9 likes

Vorig jaar sloeg die liveshow nergens op, alles ging toen mis :ā€™)

Als er niks interessants gebeurd in de afleveringen, dan zelf maar op zoek naar de juiceā€¦

Die Naomi heeft een soort dagboek bijgehouden met haar ervaringen van de eerste zes afleveringen en daarin staan wel wat interessante dingen. Vond met name dit opvallend, over aflevering 6:

Add images

Maar bijv ook dat de eleminaties vaak vroeg in de ochtend zijn en ze daarna moesten omkleden zodat het een nieuwe dag lijkt! Of dat, nadat de jury met helicopter aankwam op die berg, de jury eerst uitgebreid heeft geluncht en de kandidaten gewoon in de kou daarop hebben staan wachten. Wauw.

8 likes

Heb ik ook gelezen en ik krijg er ook een heel naar gevoel van!

Verder gingen de lovende reacties op Soufyan nu wel heel ver hoor. Ik vond hem neutraal/angstig ogen op de foto en hij zat best ineengedoken met een zeer korte nek. Wat mij betreft stal Tim op de achtergrond de show. De manier waarop zijn gezicht het licht ving; het leek net een schilderij van Vermeer.

Anna kan ik zeker niet meer aan, met die hoge paardenstaart, oorcreolen, dat 90ā€™s regenpak en bijbehorende kringloopsneakers. Waar kijk ik naar?!

9 likes

Huh door wie was ze geslagen?

Die bergmonsters schijnen haar met een touw op haar arm/been geslagen te hebben en de visagist helemaal uit de kamer getrokken te hebben en daarom waren ze dus allemaal ook zo aangedaan tijdens de shoot. Maar dit is dus kennelijk nooit op die manier op tv gekomen, dus wij als kijkers hebben meteen een heel overdreven beeld gekregen.

2 likes

Pff ā€˜realityā€™ tv.

S2 staat trouwens op youtube.

Ik weet niet of ik die Yfke Sturm nu beter vind dan Anna. Ze is niet echt een licht. Ik denk dat ik het me vooral herinner als betere seizoenen omdat ik toen jonger was.

Ja wow wat bizar? Rikkie en Cecilia leken echt aanstellers door deze manier van editen en ik vond Naomi juist heel kalm overkomen? Terwijl zij dus echt striemen had?

Stukje van Naomi's site

Een beest sleurt de visagist mee naar buiten en dit gaat ook niet bepaald zacht. We zijn ons doodgeschrokken en ik begin te huilen. Ik zie dat zelfs de cameraman en geluidsman zijn geschrokken. Toch sta ik huilend op de camera. Ik trek mijn panty uit en zie allemaal rode striemen op mijn been. Ik voel het branden maar probeer mijzelf weer te herpakken. Er staat immers een belangrijke shoot op het programma.

De visagist zet de make-up opnieuw op maar ook zij trilt nog heftig na. De andere meiden zijn ook erg geschrokken maar naast Tim, die in zijn gezicht is geraakt ben ik er het ergste aan toe. Bij mij zie je gewoon de bloedstrepen door mijn panty heen.

Is haar site nou offline gehaald? Ik krijg steeds een foutmeldingā€¦