Hollands Next Top Model

Waarom gebeurt er niks. Alle kleine dingen worden echt uitgemolken.

2 likes

Oké die bergdemonen heten dus Krampus in het Duitse taalgebied, daarom zei ik dat. Maar nu heten ze opeens bergdemonen.

Oneeee hun hele vibe is al gekilld.
Of tenminste Rikkies vibe

:scream:

Dit is echt de saaiste aflevering ooit :unamused:

2 likes

haha ja wordt ook weinig gepost in dit topic :stuck_out_tongue:

1 like

Ja het is verdomme bijna dertig minuten reclame en twintig programma, echt vergane glorie dit :sob:

Kan me niet voorstellen dat er hierna nog een seizoen komt.

1 like

Echt jammer, vroeger was het echt een top programma

Lekkere opmerking van dat ene jurylid

‘op zo’n dag als dit is een momentje voor jezelf gezeur’
Eens, je bent aan het werk dan toch… daarna kun je tijd voor jezelf zoeken

1 like

Juicy, Kim gaat huilen in de volgende aflevering

Jongens, wat was dit slaapverwekkend zeg… op naar bed

5 likes

haha ja man niet te doen
vraag me wel af wie kim zo emo gaat maken
zal wel niet cecilia zijn

1 like

Ik kijk het terug maar wow, zonde van de tijd. Wat saai.

4 likes

Wat zijn sommige van die kandidaten toch overgevoelig. Ik begrijp echt niet dat Rikkie en Cecilia zo overstuur waren door die bergtrollen, en dat zeg ik als eersteklas watje. Sowieso vind ik Cecilia zo’n type van: als ik me kut voel mag iedereen lekker meegenieten. Ik trek dat altijd heel slecht.

9 likes

Ik vroeg me heel erg af of dat wel echt was, want ik snap niet hoe de stemming helemaal omgeslagen kon zijn door die trollen???
Misschien moet er af en toe wat misgaan voor de show zodat ze de tip kunnen geven dat je als model áltijd dingen van je af moet kunnen zetten blabla

Want hoe kan je zo dramatisch doen over figuren in een pak en dat niet van je kunnen afzetten. Nou poeh meid echt zo een vervelende situatie. Dan kan je echt weinig hebben :sweat_smile:

3 likes

Budget logica HNTM 2018:
Geen geld voor een tof modellenhuis, geen reis ver weg, een kleiner aantal kandidaten
Wel geld voor grote entree met juryleden in een helikopter van niet meer dan 1 minuut beeldmateriaal. Joe.

19 likes

irritant op rtl zie je steeds de volgende aflevering rechts op het scherm als je terugkijkt. maar dan laten ze vaak gewoon een shot zien van een van de kandidaten. uh spoiler?

Volgens mij is het in dit topic nog nooit zo rustig geweest als dit seizoen :sweat_smile:

2 likes

Ik kan die Rikki niet meer serieus nemen nadat ik haar reacties op dat Facebook bericht had gelezen. Vind haar wel heel erg knap. Daan lijkt me echt zo’n lieve jongen. Hij pakt kritiek ook goed op en komt superambitieus over. Oh, en ik trek Cecilia heel slecht. Vind haar supermooi maar vind dat ze wel genoeg kansen heeft gehad nu, ik kan haar houding niet aan.

4 likes

Rikkie kijkt bijna altijd alsof er iets stinkt. Zo’n verwaande blik weet je wel haha

5 likes

Heel het seizoen erger ik me ook aan Anna die tijdens de “persoonlijke” scene’s alleen maar naar de grond kijkt terwijl ze iets vertelt of uitlegt. Meer mensen opgevallen? Komt heel onzeker over en alsof ze enorm buiten haar comfort zone zit. Terwijl ze in haar vlogs en op IG veel zekerder en bitchy overkomt.

2 likes

Wat een enorm saai seizoen en wat is alles toch om te janken vergeleken met antm. Zit me echt door de afleveringen heen te worstelen, weet eigenlijk ook niet waarom ik nog kijk.

2 likes

Kan ik alle afleveringen ergens terug kijken? Ik woon in het buitenland, RTL gemist werkt niet.