ja, omg zo BIZAR!!! Dat dit zomaar kan.
spoiler 3
Ik vind het zo jammer dat Fee eruit is. Die jongen is te arrogant en ik vind hem behalve dat hij er goed uit ziet, geen model. Ze had een slechte dag en ik denk dat ze haar nog een kans hadden moeten geven.
Soufyan is er wel echt op vooruit gegaan met zijn âkaleâ kop. Het roze haar van Cecilia vind ik ook gaaf maar heel tijdelijk inderdaad. Dit is iets wat je een paar weken draagt en dan weer terug gaat naar een betere kleur. Maar wat een drama maakte ze ervan zeg, zou dat in scene gezet zijn? En dat meisje die Sara vervangen heeft (ben haar naam kwijt), OMG haar haar, wat een mislukking! Zo ontzettend lelijk kapsel, zo zonde!
Wat jammer dat de helft van dit topic volstaat met spoilers over de volgende aflevering.
Edit: oh kut, aflevering 3? Godver. Dat had ik niet willen weten. Het was voor mij niet duidelijk dat je spoiler over aflevering 3 ging. Misschien de volgende keer als spoiler titel echt de aflevering benoemen?
Misschien moeten we een topic maken dat âmeepraten tijdens tv programmaâsâ heet?
Of gewoon een topic âHNTM met spoilersâ
Hi allemaal,
Willen jullie comments over afleveringen die nog niet zijn uitgezonden in spoilers plaatsen en daarbij de aflevering vermelden. Dat houdt het ook leuk voor de rest die niet vooruit kijkt.
Dank!
De mods
Er staat letterlijk spoiler 3, en hierboven al een aantal keer iets met de woorden spoiler, aflevering en 3. Lijkt me op zich best heel duidelijk? EN het staat in een spoiler, iets van aflevering 2 hoeft niet meer verborgen te worden toch?
Ik vind het netjes dat iedereen zo goed spoilers gebruikt!
Is precies wat iedereen al doet! Maar thanks voor de herinnering!
Ik vind het ook netjes dat iedereen spoilers gebruikt, maar als je niet weet wat de inhoud van de spoiler is, dan weet je ook niet welke spoilers je wel en niet kan openen en is het gebruik van de spoilers zinloos. Het lijkt me dus een praktische en redelijk eenvoudige oplossing om de spoiler de naam te geven van de betreffende aflevering.
Aflevering 1
Deze tekst zal worden verborgen
Aflevering 2
Aflevering 3
Ben het met je eens als er staat âsamenvattingâ dat je dan niet weet waar het over gaat Maar âspoiler 3â is wel echt voor de hand liggend dus sorry dat je er alsnog op klikte. Volgende keer zal ik letterlijk neerzetten dat het om een aflevering gaat.
Ik snap wel dat die spoilers irritant zijn, maar dit is toch precies wat iedereen al doet? En als er een spoiler staat kun je er toch ook vanuit gaan dat dit gaat over een volgende aflevering?
Ik heb niet alles bijgelezen want ik ben aan het werk. Zag alleen een melding binnen komen waarin dat gevraagd werd. Daarom snel een reminder.
Ja lijkt me goed idee! Heb helaas nu alweer teveel gelezen over aflevering 3. (Ook omdat sommige spoilertags niet duidelijk waren/zijn).
Daarvoor lijkt me de chat een uitstekende optie!
Ik heb een enorme hekel aan Soufyan en Danilo. Urgh.
Voor wat voor views dan? Is hij bekend?
Ik vond aflevering 2 echt super saai en kort
Ja ik vind dat ook echt niet leuk. Ik klik de spoilers niet aan maar het is niet echt gezellig lezen/meepraten zo. Ik ben echt geneigd om een âhntm zonder spoilers van de volgende afleveringâ-topic te maken
Ze duren nu nog niet eens een half uur ofzo he? Echt lame kort.