Danilo is echt fucking irritant
Kut
Boee waarom is Mozher weg
Bezuinigingen???
Hostel… Tot zo ver het budget
Nee joh, ff een sponnetje erin knallen natuurlijk
Ohja hehe. Sta er altijd van te kijken hoe naïef ik kan zijn
Nouja er staat wel netjes ‘reclame’ bij de Colgate popup, die kon ik niet missen
Ik mag Sara nu al niet, en volgende week moet nog komen.
Niet lang zo te zien haha
Weet iemand waar het pak van Anna nooshin van is?
Oee kan niet wachten op de make-overs
Hahaha ik snap echt niet waarom die meiden nog steeds gaan lopen janken als het nieuwe kapsel ze niet aanstaat. Hoe lang bestaat dit programma nu al? Ze weten toch dat er make overs op het programma staan.
De make overs zijn wel echt een favo onderdeel van het programma hahaha.
Net gekeken! Wat een korte afleveringen trouwens of was dat altijd al zo?
Ook echt zin in de make overs volgende week
@Michonne
Echt he, zo overdreven
Ook al krijg je kort haar en vind je het kut, het groeit toch wel weer aan
Spoiler afl3
Echt zonde inderdaad, snap er ook echt niks van! Ben wel echt fan van haar, vind haar echt prachtig. En ik vind het echt heel stom hoe ze de eliminatie ronde deden deze aflevering, hoop dat ze dat niet elke week gaan doen. Nu wisten ze ook al wie de beste foto had terwijl er nog een paar mensen moesten. En super jammer dat Fee er uit is, vond haar zo lief en Danilo stom.
afl 3
Ik vond dat roze haar ook echt mooi staan, maar bedenk je wel dat dat na 1 keer wassen alweer een heel stuk minder roze is en na zo’n 3/4 keer wassen gewoon weg. Dat gele was echt heeel lelijk, dus dan zit je daarmee tenzij je de roze kleur super goed bijhoudt. Dat kost wel veel geld en moeite dan. Groetjes iemand die ooit roze haar had haha
Dat hostel !
‘Wow dat uitzicht’
Is ook alles mee gezegd
Hij lijkt wel het broertje van het leven is een toverbal in meer dan duizend smaken
Facking kleine bedden maarja wel mooi uitzicht toch
Haha nee zelfs het uitzicht was karig. Ik moest zo lachen om die gezichten toen ze hoorden dat ze in een hostel zouden verblijven. Je hoorde nog net geen krekels.
En waarom vonden ze het zo ‘bizar’ dat de jury meekeek met hun shoot? Ze hebben volgens mij wel twintig keer gezegd hóe BIZAR het wel niet was. Echt bizar.