Hollands Next Top Model

Blijven alle afleveringen een halfuur duren met zoveel reclame? :cautious:

Zo mag het, toch?

Aflevering 3

Een meid jankt over de make over (ofc) en die mevrouw van Elle zegt: ‘Iedereen snapt dat het een super, super heftige ingreep is.’
Que?! Alsof haar hoofd geamputeerd gaat worden

12 likes

Duidelijk!

Ja zo mag het wel, maar ik bedoelde meer dat ik dan op maandag in het topic kijk en er dan amper iets staat over de aflevering van die dag. Iedereen mag natuurlijk vooruit kijken maar zelf vind ik dat gewoon jammer haha

7 likes

Het lukt me op m’n telefoon niet om een spoiler te plaatsen, maar waar is die stiefzoon van Laura Sponticorvo gebleven?

Ja jij hebt duidelijk nog niet naar Mascha geluisterd. TV is uit, on demand is in.

(Sorry :P)

2 likes

Oké girlfriend.

1 like

Op maandag zelf kun je on demand al vooruit kijken dus vandaar waarschijnlijk eerder veel spoilers dan de reacties van real time kijkers omdat die pas vanaf 's avonds verder kijken. Dan kun je dus beter het topic op dinsdag openen

irritant die spoilers, want ik ga ze niet echt teruglezen to be honest.

ik geloof rikkie trouwens niet helemaal in dat ze transgender, ook als klein meisje leek ze op een meisje? haar bouw, stem, gezicht doet allemaal zo vrouwelijk aan.

Huh maar is wel next level om daar over te liegen op tv toch??

5 likes

lijkt me ook sterk, en heb even meer over haar gelezen maar het is ZO niet duidelijk! super positief natuurlijk, maar ik ben nogal wantrouwend geworden wanneer het op televisie maken aankomt :slight_smile:

rikkie is wel een favoriet trouwens, en echt balen dat de jongen met dat hele witblonde haar niet door is

Waarschijnlijk waren ze er vroeg bij en kreeg ze zo snel mogelijk pubertijdsremmers (direct op het moment dat zij in de pubertijd begon te komen) waardoor er ook geen mannelijke kenmerken zijn ontwikkeld. Bij deze kinderen is vaak aan heel weinig kenmerken nog zichtbaar dat ze geboren zijn als het andere geslacht.

1 like

Gaat wel ver om te zeggen dat je dat niet gelooft
 :sweat_smile:

16 likes

Waarom zou je daar over liegen😅. Vind het best een heftige uitspraak.

1 like

Ik snap de hostelspon ipv een model mansion niet. Dit programma wordt toch vrijwel alleen door Nederlanders gekeken neem ik aan. Niet echt de grootste doelgroep voor een hostel in Amsterdam lijkt me.

Zal wel gaan over dat modellen vaak ook niet in een mansion wonen maar ik ook in halfgare appartementjes als ze tijdelijk in een stad verblijven voor een shoot. Het moet natuurlijk zo goed mogelijk het ‘echte’ modellenleven nabootsen.

1 like

Niet HNTM maar wel leuk voor de liefhebbers; op YT staan nu 4 afleveringen van het nieuwste seizoen van Asia’s NTM, elke week een nieuwe aflevering!

3 likes

Ik ben eraan begonnen, heel leuk en wat een verschil met HNTM :joy: Duidelijk dat ze daar wel geld voor de productie hebben. De jury is ook een stuk harder.

De tijd dat er echte topmodellen uit voort kwamen, is ook allang voorbij. Dus ik neem dat hele programma al jaren niet meer serieus.

5 likes

Dat! En ook hoe het gefilmd en gemonteerd is. Daarnaast mist het programma energie, het is zo traag en saai.

3 likes