Ah dat is wel minder dan! Een fijne setting maakt ergens eten toch altijd veel leuker. Ik hou het wel op bestellen dan
Toevallig gisteren! Taco’s zien er prachtig uit, ik had een Mexicaans studiegenootje bij me en die zei dat de salsa’s enzo ook echt klopten, maar we misten beiden een beetje smaak? Alsof er saus miste? En zij miste vooral spicyness.
Oh en de bediening vond ik niet zo goed.
Kijk, dit leek toch veelbelovend? Andere Mexicaan proberen dan maar…
Amelisweerd (langs de kromme Rijn) Kan je ook kano’s huren en helemaal naar Wijk gaan.
Rhijnouwen (bij het fort) als je ff googelt soms is het fort open en das ook heel mooi en er is een pannenkoekenhuis.
Beerschoten, is Mn fave bos omdat het super groot en afwisselend is, is richting Zeist.
Houdringe, is vlak bij de Bilt en ook super mooi met grote weides etc.
Verder nog Sandwijck, Maarssenveen, Driebergen. En verderop de Utrechtste Heuvelrug. En in Utje zelf Julianapark met de herten, Noorderpark bij Gagelbos, Wilhelminapark blijft mooi.
gekke vraag misschien, maar wil binnenkort wat heuvels pakken tijdens het hardlopen als voorbereiding voor de zevenheuvelenloop in Nijmegen, maar zijn die eigenlijk ergens te vinden in Utrecht?
Niet in Utrecht zelf, maar richting de heuvelrug dus riching Rhenen. Of dichterbij de Soesterduinen, is sowieso mooi gebied om te rennen.
Ik ben net naar lucy lou geweest, de nachos waren heel lekker. De taco’s (pulled pork, ribs en schouderham achtig) beetje smakeloos inderdaad, jammer. Want het vlees qua structuur is wel goed.
Omgeving Austerlitz/ Maarn is ook heuvelachtig en heel mooi. En als je besluit om in de Soesterduinen te gaan lopen: het buitenterrein van het nationaal militair museum is geweldig. Paar heuveltjes en er valt veel te ontdekken inclusief landingsbaan.
Een tijdje geleden vroeg ik hier tips waar ik mijn nagels kon laten doen, ben inmiddels bij de Happy Toko geweest en vond het echt superleuk! Mijn nagels zijn vet mooi (heb hele simpele nailart gedaan) en dat meisje is ook heel aardig! Aanrader
Klinkt goed! Ik ben d’r even aan het bekijken, ziet er mooi uit. Maar ik weet niet of ik nou blind ben maar ik kan nergens vinden waar het is? Iemand heeft in een testimonial wel geschreven dat het op CS zit, verder zie ik niks?
Tip voor de leukste brunch/lunchplek in het centrum?
Beetje hipster maar Ted’s vind ik echt fantastisch voor brunch! Voor lunch ga ik graag naar Broodnodig.
Het is bij haar thuis, misschien dat het daarom niet op haar site staat? Als je reserveert krijg je het adres bij de bevestiging! Zit achter centraal aan de jaarbeurszijde
Ah thanks! Ik ga er binnenkort heen dus ben benieuwd. Bedankt voor de tip. Hoe heb jij je nagels?
Ah superleuk! Ik heb ze een kleur en dan met glitters op mijn ringvinger. Wilde niet heel heftig ivm mijn werk maar wel toch iets speciaals!
Ah leuk, ik volg haar nu op instagram na een tip van hier. Echt leuke nailart! Ga ook maar eens boeken, misschien voor kerst
Ah superleuk om te lezen! Ze is nu ook bezig met kerstnagels enzo, zo leuk!
Heeft er iemand nog een goede tip voor een kapper? Vorige keer bij Rob Peetoom mocht ik €200 aftikken voor knippen highlights en toner, vond ik toch wat te gortig…
Smit op de Leidsekade, daar betaal ik voor knippen, wassen, highlights bijwerken 70-80 euro, afhnpankelijk van hoeveel de highlights bijgewerkt moeten worden haha en of het met of zonder folies moet/kan. Echt chille kapper maar ze werken niet op afspraak. Of vrijdag en zaterdag moet je niet willen gaan tenzij je echt naast de kapper woont of de hele dag ervoor uit wil trekken. En je krijgt een koekje bij de koffie
Beichies! Vind het leuk dat het zo kleinschalig is en je betaalt er echt niet veel!
Ik ging voorheen altijd naar The Graduates op de Voorstraat, maar betaal daar nu 42eu voor knippen. Bij Beichies is dit volgens mij rond de 26eu met hetzelfde resultaat (goede kapsters dus!) #nospon
Kan ik iemand hier nog blij maken met brei spullen?
–> https://twitter.com/ldosblog/status/1081895425228062720