Heeeel blij mee! Super vriendelijke meiden werken er die veel tijd voor je nemen (ik werd door Annechien geholpen). Was wel veel meer geld kwijt dan ik vantevoren had gedacht, uiteindelijk 120 voor balayage en kleuren en 40 voor knippen, maar dit wordt van tevoren overlegd. M’n haar is heel mooi geworden, hele mooie kleurovergang en ook mooi geknipt. Het kan trouwens goedkoper, ik had ook extra’s als olaplex, meer verf nodig voor lang haar en balayage is sowieso altijd duurder.
In hetzelfde rijtje als @Desalnietteplus. Ik heb vrijdagavond mijn afstubo en moet daarvoor met mn ouders + zus+ zwager uit eten. Nou ben ik zelf nogal van nieuw, interessant, asian, fusion etc maar is mijn familie van het niveau carpaccio en saté. Iemand een leuke tip voor iets er tussenin. Er hoeft (kan) ook niet lang getafeld worden. Ik ken ondertussen bijna alles wel na 8 jaar maar kom er gewoon niet uit
Ja moeilijk he? Ken je vast al maar goed soms helpt een opsomming : Restaurant Claar, De Utrechter, Le Mignon, Restaurant Bis, De Goedheyd, De Artisjok, De Rechtbank, PK Bar & Kitchen, Kartoffel, Loetje, De Keuken van Gastmaal
Ik ben zelf laatst na een uitreiking wezen eten bij Dahar, een Afghaans restaurant aan de oude gracht. Ze hebben heerlijk eten, ook vegetarisch, en je krijgt eten op tafel geserveerd en dan kan je zelf opscheppen. De sfeer is ook erg gezellig!
Ik vind Comptoir Libanais altijd heel leuk, zit in het nieuwe deel van Hoog Catharijne. Ze hebben er hele lekkere tajines en couscous, maar ook ‘bekendere’ dingen als vlees van de grill en falafel. En de allerlekkerste baklava van Utrecht!
Wij gingen bij Tiger mama eten. Vond t wel lekker, Aziatisch 10 gangen diner maar heel toegankelijk. Maar je zit daar wel 2/3u.
Anders misschien kimmade, baddhu, jasmijn en ik, oude pothuys, spaghetteria, le Jardinnof de zakkendrager ?
Weten jullie mooie wandelgebieden in de buurt van Utrecht?
Amelisweerd!
Inderdaad amelisweerd! Of als je iets verder wil fietsen dan vind ik het panbos (richting de bilt) ook heel mooi en iets rustiger en meer echt bos dan amelisweerd. Of in het noorden heb je ook het gagelbos nog en gebied rondom de maarsseveense plassen
Ik kom even binnenvallen. Weten jullie leuke activiteiten in de stad of iets daarbuiten voor een stel van rond de 60? Ze gaan naar het the ater en willen de dag erna nog iets leuks doen. Ik ben even inspiratieloos.
Toevoeging op Amelisweerd: als je op een mooie dag in het weekend gaat, als het kan op de fiets komen! Ik wou hier gisteren heen met de auto maar het was bizar druk, zowel Amelisweerd als Rhijnauwen hadden precies 0 parkeerplek meer. Uiteindelijk in het Amerongse Bos terecht gekomen, ook mooi maar wel ver weg
Rondvaart over de grachten? Naar het Rietveldhuis (wel van tevoren boeken!)? Of de botanische tuinen (op de Uithof) /Oude Hortus (in het centrum) misschien?
Rondvaart, natuurlijk, dat vinden ze prachtig. Thanks Rietveld denk ik ook maar al vol zo te zien. Ik zoek nu nog iets voor na of voor de rondvaart. (en een plek om te overnachten)
Goede tip! Ik heb idd een auto, maar als je dan geen parkeerplek kan vinden heb je er weinig.
Iemand lucy lou al geprobeerd?
Ja! Meerdere keren heen geweest. Leuke bediening, lekker en gevarieerd eten, ik vind het een aanrader
Ik ben nog niet bij Lucy Lou geweest, maar als je nog een fijne Mexicaan zoekt, Cibari aan de Amsterdamsestraatwerg is erg lekker! Heb er tot nu toe alleen besteld dus weet niet of je er leuk kan zitten/hoe de bediening is maar wij bestellen eigenlijk nooit eten, en nu in korte tijd al 3 keer daar
Wat heb je besteld daar? Ik heb een keer een burrito besteld en viel een beetje tegen.
Oh echt? Ik heb een keer een vegetarische burrito gehad en een keer met carnitas, en verder taco’s en nacho’s en was allemaal lekker eigenlijk. Misschien net pech gehad? Of andere smaak, kan natuurlijk ook gewoon.
@Dazed Volgens mij is het qua zitten nét een tandje hoger dan een snackbar, niet echt leuk om er een tijdje te zitten leek me.