Jozef op Mariaplaats!
Volgens mij kan je bij De Poort @ Ledig Erf ook spelletjes spelen!
Ook oerania is goed! Zijn heel vriendelijk en goede kwaliteit
Heeft iemand een adresje waar ik mijn nagels kan laten doen voor niet al te veel geld, beetje in het centrum?
Ik ken alleen the happy toko (makkelijkst te vinden via insta, alles aan elkaar). Niet per se goedkoop maar ook niet heel duur? En super leuke chick, ze doet ook echt mooie dingen.
Ik zoek een goede maar niet al te dure massage salon. Bij mij in de straat zit een hele goede maar is wel ā¬59 voor 1 uur massageā¦ ik zoek eigenlijk iets goedkopers
Ik ben ook bij haar geweest: thehappytoko. 20 euro voor gellak en het zit echt zooo mooi!
@MevrWillem @tuula jaa ik kende haar al, volg haar op insta idd! Maar klinkt goed, ik had zelfs al een keer een afspraak bij haar gemaakt maar weer gecanceld haha, maar dan ga ik t toch maar doen. Thanks!
Iemand interesse in 2 kaartjes voor cinema buiten A space Odyssey aanstaande zaterdag op de vliegbasis in Soesterberg?
Iemand tips voor waar je (gezond) gezellig kan brunchen?
Niet gezond maar Tedās is wel ontzettend lekker!
Ik vind anne&max altijd heel lekker, wel druk altijd maar ze hebben oeuf en cocotte (ei uit de oven) die echt heel lekker is!
Verder brunch/lunch ik zelf graag bij the Food Club of familie van Rijk maar dat is niet in het centrum (zit beide aan de amsterdamsestraatweg).
Eethuis VERS is ook chill!
Is er iemand die ervaring heeft met The Graduates kapper, en misschien een specifieke kapper daar kan aanraden? Ik wil mān haar knippen + verven, was vorige keer naar Salon B maar vond dit heel erg duur en niet superbijzonder, en volgens mij is the graduates goedkoper.
Ik vond deze kapsalon echt heel fijn, ze nemen de tijd voor je en hebben eerst een gesprekje met je zodat ze wat beter kunnen inschatten wie je bent en wat je wil. Het is al heel erg lang geleden trouwens dat ik daar ben geweest (reis), dus een specifieke kapster kan ik niet aanraden. Maar zou zeggen, probeer het gewoon. Haar groeit wel weer aan
Oh klinkt goed! Klinkt als salon B eigenlijk (wat ook wel logisch is).
Heb mān afspraak gemaakt, ben benieuwd
Omg wat onbeleefd van me, wel gelezen maar niet gereageerd, vergeten. Maar mega thanks, ik zal eens kijken wat het wordt op mn verjaardag
Morgen heb ik mijn diploma uitreiking en willen we met een ongeveer 14 man ergens wat gaan drinken na afloop (1700). Weet iemand een leuke plek (liefste in de binnenstad) waar je kan reserveren voor 14 personen op het terras?
Laat even weten hoe het was! Ik moet binnenkort ook weer
Ik heb nog nooit plekken op het terras gereserveerd, volgens mij doen ze daar niet echt aan. Maar de terrasjes op het domplein (oa Lenowski) hebben vaak nog wel plek
Ja haha ik heb naar 10+ cafƩs gebeld en ook tot de conclusie gekomen dat geen enkel cafƩ een reservering voor het terras aanneemt. Denk dat we idd gaan kijken bij Domplein of Neude, thanks!