Het Utrechttopic

Weet iemand een fijne, niet al te dure, kapper in Utrecht?

Ik ga naar the Graduates maar die is wel duur :frowning:

Ben je die fietsen al kwijt?

Wat zijn leuke ‘doedingen’ in Utrecht? Had het er met een vriendin over dat we de laatste tijd als we elkaar zien vooral gaan lunchen omdat we veel bij moeten kletsen, terwijl we ‘vroeger’ altijd ‘op avontuur’ gingen.

Nu kom ik zelf niet verder dan de dom beklimmen (al gedaan obvi) en kanoën bij Rhijnauwen. Maar ik zoek ook activiteiten die je binnen kan doen (met uitzicht op het slechte weer).

Ben ook al eens gaan bowlen en gaan boulderen (allebei aanraders trouwens!), maar zoek dus meer dingen


Super late reactie maar ik ga vaak naar Anna op de Kanaalstraat (richting de brug). Ze doet ook wenkbrauwen. Maar meestal laat ik die doen bij Lilo kapsalon (naast gras vd buren, vlakbij de Neude).

Ik zoek dat ook :slight_smile:

1 like

Ik weet even niet meer hoe het heet, maar volgens mij is er laatst een groot rollerskatedingiets geopend.

Haha jaaa dit is echt perfect! Zoiets bedoel ik dus, haha. Deze gaat op het lijstje

1 like

Ik vind de Botanische Tuinen prachtig! Elk seizoen weer anders en een cafetje binnen :+1:

Oh leuk! Moet ik ook weer eens heen

1 like
  • Dit is de rollerdisco: https://www.thewall.nl/rollerdisco
  • Je hebt ook elke vrijdagavond de skate parade, een rolschaatsen route door Utrecht: http://u-skateparade.nl/
  • Smaakmakerstour: 4 restaurants in Ă©Ă©n middag
  • Volgens mij net nieuw geopend: landhuis in de stad. Zij willen geloof ik allerlei dingen organiseren als ik hun website zo bekijken
  • Naar de arcadehal Gamestate
5 likes

Ja landhuis in de stad is leuk! Ze hebben zo’n aanschuiftafel gedurende de zomer geloof ik waar je voor iets meer dan een tientje aan kan schuiven om te eten, en ik zag op fb 30 sept een tango-avond :slight_smile:

Ja! Ik ben er nog niet geweest, maar zag er wel leuk uit!

Je hebt trouwens ook een trampolinepark in Leidsche Rijn.

2 likes

Ik was naar iets van mindfulness aan het zoeken en kwam toen Bliss tegen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Stel dat jullie een date hebben om te gaan lunchen / borrelen. Waar zou je degene het liefste mee naar toe nemen? Ik raak in de stress van keuzestress haha.

De borrel/hapjesplank van Lefebvre is echt hemels, en er is tot laat zon op het terras (als het mooi weer is ofc).

1 like

Ohh bijna vergeten, maar iedere keer terug van de bios rij ik er langs! Er is beach volleybal in Papendorp, nog net Uutje :wink: geen grap, er ligt echt zand en zie er regelmatig mensen volleyballen haha.

Weet iemand een kledingmaker die een beetje duidelijk communiceert? Ik zoek iemand die van drukknopen normale knopen kan maken en dat kan ik echt niet zelf.

Ik ga zaterdagavond met een paar mensen wat drinken in Utrecht, en we willen graag naar een cafe waar we spelletjes kunnen doen en waar de muziek niet te hard is, heeft iemand tips?

In de Zakkendragersteeg zit ‘Vermaakatelier’. Met mijn vorige baan heb ik een paar keer met hem samengewerkt. Lieve man en doet wat er moet gebeuren. Qua prijs ook redelijk okĂ©!

1 like