Ping pong club potje pingpongen en daarna nog een drankje doen?
Dat is toch ook dicht om 20.00u?
Geen ervaring mee, maar er is een dress for success waarbij mensen geholpen worden met sollicitaties. Misschien niet voor feestjurkjes maar het lijkt me een goede bestemming
De kledingbank of Dress for Succes!
Hey ik baal echt want mijn fiets is gestolen geweest. Heb verlorenofgevonden al gecheckt & ook marktplaats. Long shot maar weet iemand welke winkels misschien gestolen fietsen verkopen…?
elke zaak of kamper die volledig zwart geverfde fietsen verkoopt waarschijnlijk (al dan niet indirect)
love the postcodeloterij fietsvariant. dat lelijke ding is nog steeds vrij herkenbaar.
Kledingbank inderdaad of terres des hommes. Zitten allebei op de Amsterdamsestraatweg.
Ik had vandaag heel graag naar het woonprotest gegaan maar het dichtst bij wat ik vandaag ga komen is een uitje naar de teststraat want mijn partner heeft vanochtend een positieve uitslag gehad 🥲
Weg
Nou, tot morgenavond, hè!!
Heb tot een paar jaar geleden in die straat gewoond, toch blij dat ik daar weg ben en er morgen niet met mijn neus bovenop sta.
Nou, verzamelen bij mij thuis
Vind 't best een beetje spannend, ook al zal het wel loslopen. De wijkagenten zijn iig op de hoogte en bereiden zich op de achtergrond ook voor. Ze vragen overigens om je rond die tijd niet op de Kanaalstraat te begeven (denk niet dat veel mensen die niet willen rellen dat van plan zijn, maar toch), zodat ze meteen adequaat kunnen ingrijpen. Ze vragen trouwens ook om het bericht niet verder te verspreiden, zodat er niet meer mensen geïnspireerd raken. Nou denk ik niet dat hier vuurwerkrellers in de dop zitten, maar toch
Iemand een tip voor een lunch plek buiten de stad ?
Beetje mooie omgeving en waar we wel een tijdje kunnen zitten
Amelisweerd valt af
Op Roose? Kanaleneiland, prachtige omgeving, haha. Maar je zit er wel leuk, vind ik.
Bistro Belle (in oud Zuilen), of is dat te ver uit het centrum?
Ik dacht nog Fort aan de Klop, maar dat is gesloten in de winter. Misschien een ander fort nog mogelijk?
Edit: fort Lunet bijvoorbeeld.
Buiten de stad is prima! Mag ook bunnik oid zijn!
Vroeg in Bunnik
Buitenplaats Doornburgh in Maarssen maybe?
Op Zuid, fijn aan het water
Niet echt buiten de stad maar goesting voor lunch. Randje Wittevrouwen, en een leuke plek om te zitten.
Ik wil met kerstavond chill borrelen thuis. Iemand een tip waar ik lekkere vega hapjes kan halen? Ik doe normaal m’n boodschappen op de Kanaalstraat dus zoek t dit keer in een andere hoek qua smaken
Niet echt origineel maar love Bigoli, zoveel lekkere dingen daar, haal daar vaak allerlei kaas enzo.
Oh en deze (hebben ze Mss ook in andere winkels) is echt zo fucking lekker op toastjes (en ook over pasta)