Het Utrechttopic

Kennen jullie nieuwbouwprojecten voor huurwoningen die komend jaar klaar zijn en waarvoor je je nog kunt inschrijven? (minimaal twee slaapkamers) Ben natuurlijk ook aan het googlen, maar misschien heb ik er nog een paar gemist.

1 like

Heeft iemand een tip voor ergens waar je een leuke kerstbrunchbox kan laten bezorgen in Utrecht? Heel veel is alleen afhalen en we willen het juist laten bezorgen bij familie

Weet iemand een juwelier in Utrecht e.o. die mooie (vintage) ringen verkoopt, beetje zoals eenvoud in Amsterdam. Hebben we dat hier?

En nog een kerstbal tip: de dom in je kerstboom. Heb de gouden (is er ook in rood) en echt pretty. Werd afgeleverd door een oudere dame van de vvv die door de regen ploeterde, op zondag :pleading_face::two_hearts:

Waar kopen jullie écht lekkere taart in Utrecht? Ik ben morgen jarig en ik wil denk ik toch iets kopen ipv zelf bakken maar ik vind mijn eigen bakker qua taarten niet heel spectaculair eigenlijk

Ik vind chipolata taart van wammes heel lekker en bond en smolders voor meer luxe patisserie

1 like

bammetje bakery heeft ook coole taarten maar wel op bestelling geloof ik!

1 like

oh en de Veldkeuken!

2 likes

Veldkeuken idd! Lifes a peach heeft ook lekker gebak, al heb ik nog geen taart gehad daar.

1 like

En @macchiato en @Desalnietteplus thanks!! Ik ben natuurlijk rijkelijk laat dus ga even kijken wat lukt :blush:

1 like

Je kan ook nog carla’s conditorie en keek proberen, succes en veel plezier alvast!

1 like

https://hureninnow.nl/ misschien?

2 likes

District (kleine bakker tegenover de Hoogstraat). Niet goedkoop, maar wel hele lekker en vegan opties

2 likes

Oké op de meeste plekken hadden ze nog maar weinig en was ik te laat om voor morgen te bestellen, en om het nog moeilijker te maken zag ik citroen-meringue bij de Veldkeuken en ging dat niet meer uit m’n hoofd. Dus het is Vlaamsch Broodhuys geworden want daar kon ik nog citroen-meringue reserveren voor morgen en wat ik daar gehad heb qua gebakjes was lekker altijd. Maar ik ga dit wel even opslaan voor de volgende verjaardag allemaal en er dan hopelijk wel op tijd aan denken :grin: