Het Utrechttopic

Waku waku (grapje)
Broei is leuk! En Vegitalian is ook lekker, maar dat is wel best studentikoos vind ik. Gys is volgens mij ook helemaal vegetarisch maar geen idee of dat leuk is verder.

5 likes

Ik ben fan van Rabarber! En ze hebben ook veel vega/vegan bij Se7en.

2 likes

Ben ook fan van Broei. Misschien is de Copper Branch ook leuk, maar ben er nog niet eerder geweest.

1 like

Thanks guys! Zijn er leuke theaterstukken/events vanavond?

Heeft iemand een tip voor een goede coach in (omgeving) Utrecht? Ik zoek iemand die redelijk laagdrempelig handvatten kan bieden om met iets dat ik ingewikkeld vind om te gaan - ik weet al waardoor het komt en heb het ook al grotendeels verwerkt, een psycholoog is niet wat ik nodig heb op dit moment, vandaar dat ik een coach wil proberen, maar dan wel een goede

Wat voor coach? Lifecoach, loopbaancoach?

1 like

Een life coach! Misschien toch handig om een beetje context te schetsen (dat verwijderd ik straks dan weer):

X

Ik wilde precies hetzelfde zeggen als hierboven. Ik heb ook een fijne ervaring met een haptonoom in Utrecht. Dm me voor contact details!

1 like

Weet iemand leuke date activiteiten in de stad de komende week? We spreken in de avond af aangezien we allebei fulltime werken en ik nog reistijd heb naar Utrecht

1 like

Leukkk een date. Wel lastig nu de horeca overal dicht gaat…

Ik ben zelf wel fan van heel low key poolen of een potje shuffle bij OZEBI (zijn ook na 20:00 nog open maar dan met gesloten bar). Altijd goed, zeker met een hapje eten ergens op de Bilt- of Voorstraat vooraf.

Verder: er zou woensdag as ook Utrecht Lacht in Hofman zijn, maar dat zal niet doorgaan nu horeca om 20:00 dicht moet zijn. Misschien dan de Trajectum Lumen lopen?

3 likes

Wat zijn leuke caf’es om te studeren in Utrecht?

Dat laatste ga ik onthouden, bedankt!

1 like

Weet iemand welke kringlopen een groot kerstassortiment hebben?

De Arm in Hoograven meestal wel!

Edit @Meka ik zie net op Insta dat Wawollie ook een grote kerstmarkt heeft! Login • Instagram

2 likes

Muzieklokaal!

Broei (dit topic lijkt wel gesponsord door broei).

1 like

Ik zou rondje Mario even checken;

1 like

In mei heb ik Trajectum Lumen gelopen. Leuke route, maar ik denk dat een derde van de objecten niet werkte.

Weten jullie een plek waar ik kleding kan weggeven? Het is echt nog mooi spul, feestjurkjes etc. Heb het idee dat het bij de kringloopwinkel niet per se terecht komt bij mensen die het echt goed kunnen gebruiken.

Ik vind De Ontdekking altijd fijn om te werken!

1 like