Visser contactlenzen, die zitten bij Eyescan in Leidsche Rijn.
Op hun website staat zelfs dat als je ze liever zelf online bestelt, je alleen een controle kunt doen. Was iets van 30 euro dacht ik.
Grit Optiek, volgens mij tussen de 30-50 euro
Frenchieās!
Als ik die zoek, blijkt het permanent gesloten te zijn
Ik las volgens mij bij lotte (van liefs lotte) dat er nu nog steeds iets zit maar dat anders heetā¦
Maar kan dat bericht niet terugvinden.
Ome Google raadplegen
Het heet nu La fille cafe, maar het heeft dezelfde stijl als Frenchieās
Sidenote: Er zijn wel veel restaurants die Frenchie heten. In Haarlem heb je ook een Frenchie
Ik heb over ~40 min precies 5 minuten de tijd om van Utrecht CS spoor 1 naar bushalte C9 bij jaarbeurszijde te komen heeft iemand enig idee waar dit is vorige x was ik 15 min aan t zoeken en ben t gwn alweer vergeten
Het busperron C is helemaal aan de andere kant van het station. Je gaat aan de kant van spoor 20/21 de poortjes uit. Na de toiletten links is een roltrap naar beneden, dan kom je uit op busperron C. Waar C9 is moet je dan zelf nog even zoeken op de bordjes. 5 minuten is redelijk aan de krappe kant als je het station niet zo goed kent, maar het kan wel lukken
Ja en C9 is ook aan het einde van het perron van de bushaltes (wel goed kijken, want je komt vanaf de trap in het midden terecht zeg maar).
Helemaal achteraan (dus poortjes door aan de jaarbeurszijde, dan links de trap af bij bus-helpdesk en dan helemaal doorlopen. als het goed is zie je aan die kant ook de rabotoren).
Dankjulliewel iedereen! Ik ben benieuwd of ik het red!
Nou ik was er 1 minuut voor tijd, heeft de bus vertraging
Maar thanks voor jullie goede uitleg want had het echt snel gevonden
Weet iemand of ze bij br.oei gewoon op qr codes controleren? Anders ga ik liever niet namelijk. En als ik het vraag gaan ze sowieso ja zeggen denk ik
Je kan toch wel even je telefoon uit je broekzak halen?
Ik moest ook even twee keer lezen, maar volgens mij bedoelt @macchiato dat ze niet wil gaan als er niet gecontroleerd wordt
@macchiato ik las hem eerst ook anders, maar tijdje geleden zag ik broei wel op zoān gekke āiedereen is hier welkomā site staan. Dus weet het niet 100% zeker
Drie weken geleden ben ik in ieder geval wel gecontroleerd, zonder het eerst zelf te vragen. Bij k.offie.leute aan de overkant vonden ze scannen dan weer niet nodig:(
Oh ja sorry het was een beetje onduidelijk. Ik wil juist niet gaan als ze niet controleren. Maar dank dan ga ik het doen!
Ik ben vorige week ook gewoon gecontroleerd!
Hey, wat zijn leuke veggie/vegan restaurants in Utrecht?