Het Utrechttopic

Oh dat weet ik niet precies!
Mijn sportschool (de workout) heeft ook fijne yoga en werkt met strippenkaart. Kan je er ook andere dingen naast doen :slight_smile:
Als je veel sport zou je eens je kunnen inlezen in onefit! Zitten veel sporten, sportscholen en yoga studios bij.

1 like

Ik wil graag een toneelcursus (of improvisatie/theatersport, weet niet helemaal) bij Parnassos of het Utrechts Centrum voor de Kunsten volgen. Maar ik heb nog geen idee tussen welke ik moet kiezen, heeft iemand ervaring hiermee/tips?

Heeft iemand een aanrader voor een restaurant waar ze ook vega opties hebben, je met een grote groep kan reserveren en fatsoenlijke stoelen hebben (niet van die plastic inklapdingen)?

Ik heb laatst lekker en Vega gegeten bij Orloff aan de kade en Broei (vlak daarbij, beide Ledig erf ongeveer) heeft ook veel Vega. Wel net iets uit het centrum. Stoelen bij Orloff waren ook chill!

Bij leen kan je eten met 'n grote groep en ook veel vega opties. Zal morgen nog even nadenken over andere opties

Precies deze ervaring heb ik ook gehad, en toen naar Ramen restaurantje op de Voorstraat gegaan. Dat was echt een grote grap, geen ramen te noemen

Ohhh ik dacht al dat het zou tegenvallen. En overpriced is!

Eigenlijk heb ik sowieso al iets tegen die plek, maar ergens wil ik het wel geprobeerd hebben.
GDVRDMM

2 likes

Kan iemand met een goed adresje aanraden voor het epileren van wenkbrauwen (liefst met touw)?

Sa.lon M.ahe.r op de Amsterdamsestraatweg! Ik ga nu een tijdje daarheen en mijn wenkbrauwen zien er veel beter uit dan eerst :sunglasses: wel duidelijk aangeven dat je het niet te dun wil, tenzij je het zelf wil natuurlijk haha.

1 like

Nu Egel’s Escalatie Feest o.i.d. niet door gaat: wie heeft er zin in een Utrecht meet ergens in de komende weken?

2 likes

Nou het waren noedels met toppings en onderin lag een dikke saus, het was totaal geen bouillon. Ik zou mezelf geen expert noemen maar heb toch al in aardig wat ramen restaurantjes gegeten op andere plaatsen in Europa. Als je het als noedels met saus eet is het best prima hoor, maar het was gewoon geen ramen. Ramen hoort een superrijke volle bouillon te hebben met veel complexiteit (ik heb echt teveel docus gekeken hierover). De gastheer deed ook alsof het hem geen reet kon interesseren dat het niet naar wens was? En ze negeerden ons nadat we het eten hadden gekregen, dus ik kon ook niet vragen om een beetje heet water om die dikke saus aan te lengen tot een soort van bouillon… sorry voor deze rant haha maar ik vond het echt zonde van mn geld. Ik kan thuis met wat spullen van de toko zo’n lekkere bouillon maken, zo moeilijk is het nou ook weer niet.

Hmm ja zou kunnen, maar de ober zei dat het “hun stijl” was en wekte niet de indruk dat het anders had moeten zijn… Gelukkig was het bij jou wel lekker :slight_smile:

zaterdag gaan @Geheugenvaneengoudvis en ik aan de zuip

2 likes

Iemand een leuke tip om iets leuks te doen dit weekend in Utrecht/omgeving Utrecht? We hebben een auto.

Wat is het plan? :grinning:

Oh en ik ben ook wel weer in voor ijs gaan eten bij Roberto’s!

Anna Hair and Beauty!

Nu! Dansen en drinken!
Als je wilt pm ik je mn adres

1 like

Mn beste vriend is opzoek naar alles. :blush:
Stuur me maar een pm

Ik zoek ook nog heel veel!

Hi! Weet iemand een goed adresje voor gelnagels? Niet te duur graag (maximaal €40,- voor een nieuwe set en €30,- bijwerken). In mijn oude woonplaats ging ik altijd bij een vrouwtje thuis die prachtige gelnagels zette voor weinig geld, helaas kan ik in Utrecht alleen mega dure salons vinden :frowning: