Het Utrechttopic

Ja zeker in de danskroegen a la de vrienden, jansbar etc is het denk ik vroeg al druk! Ik zou even kijken bij de barren op janskerkhof of op de nobelstraat.

1 like

Leukste kringloop van Utrecht?

Mede-stadgenoten van ons mooie stadsie ik wilde jullie wijzen dat er op 21 november een woonprotest plaatsvindt op het jaarbeursplein

http://www.woonprotestutrecht.nl/

Ik ben van plan om te gaan, ik zal m’n roze egf regenjas aan doen :grimacing:

@Shaaar wil jij dan posters bestellen want het gaat me nog wel een beetje te ver om de rode lap te sponsoren :grimacing::joy::see_no_evil:

En als iemand nog een goeie tekst heeft voor een bord?

@Wonderland was het in Rotterdam kleine kinderen proof? Ik twijfel of ik dr mee durf te nemen.

8 likes

Ok helder, ik denk dat ik hetzelfde daarover denk als jij.

Dan laten we dr lekker thuis en ga ik wel protesteren.

1 like

Hahaha. Je gaat wel naar het protest maar posters bestellen gaat je te ver?

Ja ik wil ze wel achter het raam hangen naast de hou het leuk hou het Utrecht en red de amelisweerd poster maar bij een communistische website bestellen, lichte twijfel (niet heel serieus natuurlijk maar ze gaan per 6 dus wil je er ook 1?)

1 like

Iemand tips waar je betaalbaar in de stad een fiets kunt kopen (die niet gejat is)?

Mijn fiets is helaas gestolen maar twijfel bij veel tweedehands fietsen of ze wel eerlijk zijn verkregen…

Fietsendepot vind ik wel een aanrader! Bij de europalaan

Is dat het depot van de gemeente? Zag op de website staan dat de gemeente alleen fietsen nog verkoopt aan een opkoper.

Goedemorgen!

Kan iemand mij een betrouwbare betaalbare autogarage tippen? Ik moet vermoed ik wat klein werk aan mijn auto laten doen en ik word bij voorkeur niet afgezet :grimacing:

Ik woon in utrecht noord

Als je geen betrouwbare garage kent maar wel een zeer onbetrouwbare hoor ik het ook graag :hugs:

weet niet waar in de de stad je zit maar ik heb mijn fiets hier vandaan, heel blij mee

(Kronan fiets voor 110 euro en rijdt al 4,5 jaar supergoed)

Vind de fietsenmaker onder station Vaartsche Rijn ook heel vriendelijk en snel altijd, maar heb daar nog nooit een hele fiets gekocht.

1 like

Aan de nigerdreef zit er 1 waar wij onze auto laatst heen hadden gebracht voor een klein ding. Had goede reviews namelijk haha. Niet zoveel verstand verder van hoe duur het zou moeten zijn maar ze waren iig vriendelijk en konden ons snel helpen!

1 like

trojan garage

1 like

Ik ga altijd naar DHZ Altaee Auto Services. Zit in Overvecht Noord. Is een eenmanszaakje, gerund door Mo echt een superlieve man. Vind dat ie goed werk doet en niet te duur, doet ook geen onnodige dingen, maar bijv wel de binnenkant van je auto stofxuigen bij een grote beurt bijv :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohh dat zou kunnen, ik ben er lang niet meer geweest. Jammer! Ze hadden wel goede deals altijd

ik heb mijne van marktplaats, 30 euro van een net gezin dat deze ook al heel lang in de schuur had staan. moest alleen voorwiel vervangen maar had die gelukkig nog van mn oude kapotte fiets. Mensen woonden in zuilen. misschien is dat een tip, dus vlak rondom utrecht stad kijken?

Ik ga dinsdag een dag je naar Utrecht. Weet iemand een leuk lunchadresje in het centrum? Ik ben al een keer naar de Streetfood Club geweest, maar ik wil wat anders proberen

1 like

Keek! Springhaver, Louis Hartloopercomplex, de Ontdekking, Bakkerswinkel

5 likes

Waar kan ik een contactlenzencontrole doen zonder daar lenzen af te nemen? Ik wil er uiteraard voor betalen, maar ik wil niet dat ze me alsnog lenzen willen aansmeren (iets dat Pearle bijvoorbeeld zou doen).

Xx een halfblinde vissen.

Eyewish Leidsche Rijn. Ze vroegen mij: “Wil je hier lenzen kopen of bestel je ze liever zelf ergens anders?” En toen heb ik dat laatste gezegd. En dan gaan ze niet aandringen ofzo.

2 likes