Het Utrechttopic

Alicia en Antoinette zijn mijn faves :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

Bij mijn allereerste les op de buitenlocatie stond ik mijn fiets op slot te zetten en toen kwam Alicia aangelopen. In het kader van smalltalknwilde ik vragen ‘Is this tour first time also?’ Goddank niet gedaan want ze is zo ongeveer de opperbaas. Zij was die les de instructeur en we deden the mountainclimber op Gansta’s Paradise :blush:

2 likes

Super rondom, maar ik loop best vaak langs het rocycle perron net zoals mijn buren. Zei mijn buurman vorige week, valt het jullie ook op dat de instructeur die het hardst roept/ schreeuwt als enige nooit zelf mee doet op de fiets :sweat_smile:

1 like

Soms spit ik het rooster echt door en zie ik dat sommige instructeurs 3 lessen op een dag doen. Best intens, ik zou ook smokkelen :sweat_smile:

@LilyAldrin haha ja je moet sowieso bijna altijd 2 lessen achter elkaar, en soms idd nog meer op een dag! Een vriendin van mij is instructor en zij zegt soms ook dat ze gewoon zoveel spierpijn heeft haha. Je moet ook minstens 6 per week geloof ik. En zo iemand als Antoinette geeft ook nog lessen bij andere sportscholen geloof ik, kun je nagaan!

@ScrantonStrangler stond vanochtend met m’n goede gedrag om 06.45 bij FIG voor boksen. Was de trainer er niet, die had zich verslapen :woman_facepalming:

Ah, dan is het wel te verklaren…zou zelf sowieso niet meer dan 2 uur op 1 dag willen sporten maar ik ben dan ook totaal niet geschikt als instructeur. Sowieso respect voor mensen die veel sporten vond het vooral komisch dat het mijn buurman en vriend zo opviel.

Ik woon sinds 2 jaar in Utrecht, maar heb door corona nog niet mijn verjaardag leuk met mijn vrienden kunnen vieren. Nu het eindelijk weer kan, wou ik het dan ook graag vieren. Ik denk alleen dat mijn appartement daar niet groot genoeg voor is.

Ik had dan ook bedacht om het dan bij een café/kroegje te doen, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand misschien een tip voor mij? Zal voor max. 25/30 mensen zijn.

1 like

Oh nee wat suf! Had je nog wel kunnen sporten uiteindelijk of ging het helemaal niet meer door?

1 like

Nope! Volgende week nog een poging

1 like

Een tijdje terug vroeg ik hier hetzelfde, zou hier even de reacties van toen bekijken.

1 like

Balen zeg, maar ik mag hopen dat dit niet al te vaak gebeurt dus volgende week zal het vast lukken dan

Weet iemand nog leuke halloweenfeestjes? Ik kan alleen maar feestjes van eerdere jaren vinden online

Ho-ly fuck ik deed net voor het eerst een les van Alicia en het melkzuur sprong zowat uit m’n oren :sweat_smile:. Echt een aanrader inderdaad, wat gaat zij lekker op in de muziek!

@OVOXO heeee wat grappig ik herken jouw naam nog van het EGF, wij hebben gemeet in Groningen! Inclusief uitgaan en toen zei Kraantje Pappie dat ie me niet leuk vond :raised_back_of_hand:

1 like

Ik was er niet bij in Groningen maar zou willen van wel. Ik heb echt een vunzige crush op kraantje. Vind het ook oprecht jammer dat hij een vriendin heeft. Wel jammer dat jullie ontmoeting zo gelopen is :sweat_smile:

Ik ben een beetje casual aan het kijken voor woonruimte in Utrecht (geen haast), als er bij iemand iets vrij komt hoor ik het graag!

3 likes

Weet iemand een chille parkeerplek bij/rond centrum Utrecht op vrijdags? Wil ook wel even ervoor lopen.

Is het nu, ongeacht sluitingstijd om 24:00, nog leuk om ergens in Utrecht een dansje te doen?
Eerste weekend van november ga ik met vriendinnen een weekendje naar Utrecht. Leek ons nog wel leuk om een avondje een leuke kroeg of club in te duiken. Is het nog leuk ongeacht vroege sluitingstijd of de moeite niet waard?

1 like

Parkeergarage onder station Vaartsche Rijn! Loop je zo het Ledig Erf op. En is altijd meer dan genoeg plek. Langs de straten (rondom Broei enzo) daar ook vaak gewoon plek.

1 like

Verschilt wel per plek. Elke kroeg heeft zijn eigen publiek en de plekken waar mensen altijd wat later waren die zijn nog steeds rustig maar andere plekken staan om 21.00 alweer propvol. Dus zou gewoon op de avond zelf even kijken

1 like

Ik liep net langs De Vrienden en zag er volop gedanst worden en ook met overgave getongd voor het raam! :sparkles:Nature is healing.:sparkles: Was er zelf dus niet maar zou dus kunnen.

7 likes