Het Utrechttopic

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar in omgekeerde vorm ook wel een beetje last van heb :sweat_smile:. Dat ik me afvraag of ik het ook zo ontzettend achterlijk had gevonden als het de kroeg op de hoek was geweest die gewoon helemaal klaar was met het gezeik en gedoe en geregel, in plaats van dit soort verheven vegan moederhartwappies.

Maar goed, hoe laat doen we de meet? :joy:

2 likes

Er is al 150duizend opgehaald met een gofundme pagina…
:sleepy:

• ze hebben meeeega veel publiciteit. Ik kwam er graag. Op zoek naar een nieuw tentje.

Ik denk met t weer nu dat er iig een stuk minder buiten staan :rofl:

Ik ga zo even poolshoogte nemen (want wil ook nog steeds even naar de bijenkorf)

2 likes

Ik doe het dus wel vaker bij FIG (ook via onefit). De lessen van Eva vind ik denk ik het leukst, en die van Daan zijn ook wel chill omdat hij meer techniek doet. Het is altijd opwarmen → aantal combinaties oefenen op de zak, om en om in een duo → een cardio oefening tussendoor → eindigen met freestylen, terwijl je buddy bijv squats of planks doet, en dan afwisselen per 30 sec

Het is altijd wel een leuke mix van mensen die beginner zijn (of voor het eerst) en meer gevorderde mensen

2 likes

Ja gvd die wappie dakloze, echt spijt van de keren dat ik hem geld heb gegeven. Hij was altijd zo vriendelijk. Hij is trouwens inmiddels niet meer dakloos, dus kan hij zich bezighouden met dit soort zaken I guess.

2 likes

Ik zou deze week gaan, maar dat gaat toch niet lukken dus het wordt volgende week maar ik zal nog wel laten weten hoe het bevalt!

Nou er staat nog steeds een klein groepje in legerkleding gestoken mensen voor de deur van waku waku hoor.

Hartverwarmend How extreem links en extreem rechts elkaar gevonden hebben :smiling_face_with_three_hearts::heart::heart::heart:
Blijkbaar is sympatiseren met nazi’s geen probleem als ze je restaurant crowdfunden.

(Zie de stories van CarmenFelix van vandaag)

3 likes

Wat vinden jullie een schappelijke huurprijs (kaal) voor een huis is Utrecht? Het gaat om een tussenwoning in Zuilen, twee slaapkamers, bergzolder, tuin, woonoppervlakte (zolder kan je niet staan, dus telt niet mee) van 65m2.

Ergens tussen de 1200-1400

1 like

Ik ben inmiddels geweest en ik vond het wel chill, zoals @crazyplantlady ook al zei zit er variatie in en er was ook een prima sfeer verder!

1 like

Thanks!
Ik had net maandag besloten definitief voor onefit te gaan, kom ik er net achter dat ze de prijzen hebben verhoogd. Het is nu echt te duuuuurrrr

Oh dat is wel jammer! Als je Fig toch wil uitproberen: je eerste les is gratis :wink:

Ik heb onefit net opgezegd, omdat ik de max van 4 keer per maand per locatie soms weinig vind. Wilde nu gaan voor een abonnement bij een yogaschool en een rocyclestrippenkaart. Maar zie net dat classpass dat maximum niet heeft en nog wel 59 euro kost

1 like

klopt! ben nu voor de tweede keer classpass aan het testen!
moet zeggen dat het prima is muv dat populaire lessen meer credits kosten. soms is een rocycle les 10 credits, terwijl je er 45 krijgt bij 59euro.
ben er nog niet uit, had net helemaal mn zinnen gezet op de onefit van 60 euro voor 16x. kon ik mooi 2x per week rocycle (city en peron) en dan nog 1x per week barre en ergens HITT. Vind de 10x die je nu mag voor 65 euro echt te weinig en 18x voor 109 euro te veel…
first world problems hier hoor

1 like

Oh dat vind ik echt matig, ik gebruik het dus ook vooral voor Rocycle en yoga, maar als Rocycle dan in verhouding zo ‘duur’ is, schiet het ook niet op. Ik vind het ook heel lastig. Ik dacht aan een abonnement bij Yoga Moves (maar dat is al heel duur) en een strippenkaart bij Rocycle, maar wil ook graag de vrijheid om nog af en toe naar de gym te kunnen gaan of een ander lesje te doen. Maar ik vind 't vervelend dat er een max van 4 op zit, want vind Yoga Moves veruit het fijnste en zij hebben alle locaties gebundeld bij Rocycle

Oo wie vind jij de fijnste rocycle instructeur? Ik ben één keer geweest, maar dat was het net ff niet.

En ik zat toevallig aan het zelfde te denken (abonnement bij Yoga Moves en dan her en der wat losse lessen) maar allejezus wat is dat abonnement bij Yoga moves duur :cry: Ik blijf voor nu nog maar bij OneFit.

Bizar he?!! Vind de lessen wel heel fijn maar die prijs is niet te doen.

Ik vind de lessen van Robin en Rolf heel leuk! En argh van iemand van wie ik de naam even niet meer weet. Als ik het weer weet laat ik het wel weten haha. Vind sowieso de themalesjes het leukste. De Britneyles laatst was fantastisch

1 like

Ja dat zijn ook mijn favorieten! En Anouk en Anne vind ik ook leuk

2 likes

misschien is het ook wel dat we gewoon verwend zijn met sportscholen van 30€ onbeperkt.
Ik las op internet over de vorige one fit verhoging (toen ze stopten met onbeperkt sporten) dat zij per les €7 betalen aan een sportschool. als je dan bedenkt dat als je al je strippen gebruikt je op 6,50 of minder zit…
Nu naar bed voor m’n overpriced 7 AM effectief te korte Rocycle lesje joehoe

2 likes