Heeft iemand tips waar je bokszaktraining kan doen in Utrecht?
Weet niet of je Soesterberg te ver vindt, maar Thermen Soesterberg is heel fijn!
Colosseum heeft veel zaktrainingen en vind ik heel fijn. Wel een echte kickboksclub, weet niet of je daarnaar op zoek bent. Veel sportscholen hebben ook wel laagdrempelige boksfittrainingen met zakken volgens mij.
Love Saowapa! Ik word helemaal vrolijk van hun facebookpagina waar ze schrijven ‘Phoe even uitblazen, wij gaan op vakantie!’ en dan een week later posten ze vakantiefoto’s
Thermen Houten bestaat niet meer, voor het geval je daar nog een keer heen wilde. Thermen Soesterberg is ook fijn!
Bij FIG! En bij de workout hadden ze ook lang ‘kick fit’ lessen, die waren ook leuk (maar weet niet zeker of die na corona er alweer zijn)
Ik woon al 10 jaar in Utrecht en woon grofweg op dezelfde plek en voor het eerst in al die tijd hoor ik nu pas het voetbalstadion…
Is fc utreg zo slecht dat dit de eerste thuiswedstrijd is die ze winnen op een moment dat ik thuis ben
Hahahaha
Haha ja hier ook heel goed te horen! Beter dan ooit… Maakte net een wandeling en ze kwamen door m’n noise cancellation heen
Ik heb mijn eerste les geboekt voor morgenavond, ik ben benieuwd!
Ik heb een tijdje bij gi.r.l. po.w.e.r.bo.xi.ng gebokst (sorry zij zijn echt sick in je online stalken dus even zo), dat was wel goed maar vond het wel te duur voor de grootte van de groep. Aantal jaar bij de workout gedaan en doe nu lessen bij newstyle maar je moet wel echt weten welke les je boekt want ze heetten allemaal hetzelfde in het systeem maar uiteindelijk is de ene zak, de ander kick, de ander een hitt training etc.
Wil je laten weten hoe fig is? Ik twijfel al heel lang om over te stappen naar onefit en daar zitten zij ook bij
Fc Utrecht is een mysterie.
Soms winnen ze van Ajax, PSV of Feyenoord en heel soms zelf de beker. Maar dan kunnen ze de week erna weer 3-0 verliezen van de laagste club van de eredivisie, zoals ze vorig jaar twee keer verloren van FC Emmen.
Is geen pijl op te trekken, soms lijken ze er gewoon geen zin in te hebben? Is al 20 jaar hetzelfde verhaal, daarom ben ik ook geen supporter.
Maar qua geluid ligt het vooral ook aan de wind heb ik het idee.
Hebben jullie dit gevolgd/gezien? Echt een bizarre situatie. Voel me nu gedwongen om afstand te nemen van de lekkere vegan kapsalon die ze daar hebben
Ja zo jammer! Die eigenaar heeft ook een podcast opgenomen met wappie Isa Kriens een tijdje terug
Zag dat doutzen dit ook deelde in haar stories
Echt een vreemd groepje mensen steunt nu waku waku, zag vanmiddag professionale wappies staan, plus dus sommige vegans plus weer hele andere mensen.
Ging daar al nooit heen, maar ga nu ook zeker in de toekomst nooit heen.
Ja die foto in het artikel met FvD sjaal zegt genoeg. Kloek is nu blijkbaar ook gesloten omdat ze gister lastig gevallen werden door de wappies daar, echt een nare situatie
Ik heb er laast gegeten en alleen op basis daarvan hadden ze van mij dicht gemogen. Heb nog nooit zulke vieze zoute risotto gegeten. Enige wat ik proefde was zout
Ik zag t net op t nieuws en echt bi-zar.
Jammer dat ik vanmiddag toch niet even naar de bijenkorf ben gegaan want ik heb nog nooit wappies in het echt gezien.
ja ik fietste hier gisteravond langs en ik vroeg me al af wat ze daar allemaal aan het doen waren.
Ik liep er vanmiddag langs en het was echt een bizarre mix mensen. Uiteraard onze standaard wappiemeneer die de daklozenkrant bij de ah aan de asw verkocht/verkoopt?, zeker tien mensen in militair tenue??? waarvan twee inclusief korps mariniers baret, maar ook veel met een vaag embleem met iets van vrijheidsstrijder, veel stinkende mensen want het rook er echt naar ongewassen tweedehandswinkel wat ik flink rook terwijl ik er alleen maar langs liep, en nog een lading heel normaal ogende wappies
Hahaha morgenmiddag low key Utrecht forum-meet op wappie excursie.
De eerste die ze alle 6 op de bingo heeft wint een vegan kapsalon (want de risotto klinkt als een straf @Swelgje )
Edit ik zie nu dat Esther ouwehand het optreden van de gemeente belachelijk vond bij waku waku en ik denk meteen “zou ze dat ook vinden als het ging om steak en grill restaurant de barbecuekoning*”
*fictieve naam