Het Utrechttopic

Wat vinden jullie de leukste plekjes in Utrecht zelf om te zwemmen? Dus niet helemaal naar Maarsseveenseplassen, maar plekjes zoals aan de Muntkade?

Is dat daar bij de Fabrique? Volgens mij ben ik daar eens geweest met een teamuitje. Was wel leuk! Allemaal kleine escaperooms en je kan dan punten verdienen per kamer die je uitkomt. Je kan er ook uit zonder punten, dan kan je gewoon een andere proberen. Niet eng, en kan me ook niet herinneren dat het fysiek zwaar / moeilijk was.

1 like

Ja dat was het inderdaad! We zijn er vamdaag geweest en was echt heel leuk! Inderdaad niet heel fysiek, enkel het kruipen door het doolhof was wat warm vandaag :joy:

2 likes

Ik ga vanmiddag m’n dochter laten testen op corona, in de Jaarbeurs. Zit die testlocatie aan het station vast zeg maar daar bij het Beatrixtjeater of zit aan de overkant waar ook de bioscoop zit? Ik ben met de fiets.

Nee zelfs nog verder weg, ik had de eerste keer de fout gemaakt om te gaan lopen omdat ik dacht dat het bij het jaarbeursplein zat maar het is vanaf kinepolis nog zo’n 15 min lopen. Het zit bij de kanaalweg/koningin wilhelminalaan in de buurt.

1 like

Het zit bij P2 naast villa Jongerius:
https://goo.gl/maps/TiL1hP3dsDx7rd2o9

Dank jullie wel!

@Avocadotoast ik ga ook Google Maps gebruiken maar dan weet ik even waar ik me op in moet stellen én dat het dus niet in/bij de Jaarbeurs is.

Tnx!

1 like

Ik vind de afstand goed fietsbaar: kromme rijn! Maar dat vindt niet iedereen. Zie ook veel mensen hier zwemmen:

Geplaatste speld
https://goo.gl/maps/3UE5zNK6ccuhAGbS8
Heel leuk

2 likes

weet iemand of Van Delft kruidnoten winkel alweer op de vismarkt geopend is? ik kan alleen een oud nieuwsbericht vinden met elk jaar van september tot januari, maar volgens mij was ie er afgelopen zaterdag nog niet?

Weet iemand wat er gaande is op Vredenburg? Allemaal politie, brandweer, afgezet gebouw. Maar kan niets vinden! Zag er beetje naar uit. Gelukkig geen ambulances oid

Ik zie alleen dit. Als dat het is is het idd niks ernstigs

2 likes

Gelukkig, thanks!!

Ik ben hier gaan wonen tijdens corona dus niet op feestjes geweest hier. Nu wil ik wel graag ergens geen maar weet niet waar ik moet zoeken haha. Waar vind ik leuke feestjes? Of leuke clubs? Haha heb dit zo lang niet meer gedaan dat het lijkt alsof ik niet meer weet hoe het moet. Helpt ook niet dat ik hier weinig mensen ken

2 likes

Ehhh haha nou het nachtleven ligt nogal stil op het moment dus die zijn er niet echt nu

1 like

Haha ja true kroegen zijn dicht maar er zijn wel feestjes/events (waar je een qr code moet showen)

Check Soia + Tivoli Vredenburg

2 likes

Ja tivoli Vredenburg zou ik op zoeken idd.

1 like

Heeft iemand ervaring met naailessen in Utrecht?

Heeft iemand tips voor een sauna in (de buurt van) Utrecht? Ik vind Spa Sereen heel fijn en thermen Houten ook heel prima, maar misschien is iets anders wel eens leuk.

ik vind spaweesp heel fijn echt in het groen en de keren dat ik er was was het heel rustig.

1 like