Het Utrechttopic

dank voor je tips! de meeste dingen zijn voor “ff een drankje in de zon na een werkdag” wel te ver voor mij, maar voor andere dagen heel fijn!

bij dagger coffee is het niet per se groen, wel rustig binnenpleintje en superschattig kleurrijk interieur en terras. en een fijne kaart.

@Bertie ik bedoelde die in Zijdebalen, die is relatief nieuw en wel gewoon open!

2 likes

Goede plek om te werken? Moet vrijdag ochtend een call nemen en ben op bezoek in Utrecht dus moet een plekje zien te vinden waar het rustig genoeg is om te zoomen met wifi

Muzieklokaal misschien? Daar ging ik vaak zitten om lekker rustig te werken, maar ben inmiddels verhuisd dus je zou even moeten checken of dat nog een optie is!

1 like

Ik woon al een tijd in Utrecht maar ging nog steeds naar mijn vorige kapper buiten de stad. Nu las ik hier dat er mensen enthousiast zijn over Beichies, zijn nemen alleen geen nieuwe klanten aan. Heeft een van jullie nog een goede tip voor een andere kapper?

Weet iemand een goede plek in of rondom Utrecht om te kunnen zonnen? Ik heb een auto dus richting de Loosdrechtse plassen kan ook, het is daar echter altijd super druk op zonnige dagen.

maarsseveense plassen
strand oog in al
down under
henschotermeer

3 likes

En de Haarrijnse plassen

2 likes

Ik ben tevreden over Hair Department! Madame de Pompadour vond ik ook goed. Wel duur beide

1 like

Soda Hair Studio ben ik tevreden over

1 like

@LilyAldrin Madame de Pompadour knipt inderdaad heel erg goed maar ik had soms het gevoel dat ik in een kroeg zat waar ik niet hip genoeg voor was :grimacing: omdat het bij de mensen voor me vaak erg uitliep en er andere mensen waren met wie ze dan aan het kletsen was tijdens het knippen enz. Tegelijkertijd is ze echt heel erg goed en neemt ze uitgebreid de tijd voor je. Op een gegeven moment ben ik verder gaan kijken en nu ga ik naar Ginger, net buiten het centrum. Dat vind ik ook een fijne kapper en ze hebben een massagestoel bij het haren wassen!

4 likes

Haha ik voelde me bij Madame de Pompadour ook echt heel niet hip. Vond die kapster heel aardig maar door corona zat ik daar als enige klant, en ook voor een hele kleurbehandeling dus een paar uur. Maar vond dat zo ongemakkelijk na een tijdje haha. Bij Kinki Kappers was het juist wel weer druk maar daar voelde ik me ook echt niet hip genoeg voor. Van die stoere jonge mensen en veel te keiharde muziek.

Dus ga denk ik ook maar eens wat tips uit dit topic proberen!

2 likes

Haha nee bij Kinki voelde ik me ook veel te basic!

Hahaha dit is zo herkenbaar. Ook de reden dat ik niet meer naar Madame de pompadour ben gegaan. En Kinki ook een keer geprobeerd en kon totaaaal niet levelen met het meisje dat me knipte

Edit: soms snap ik niet dat sommige dingen so onvindbaar zijn in Utrecht. Een goede kapper, een goede Thai, een goede Indiër, een fijne H&M :sweat_smile:

2 likes

Voor Thai: Baan Nok op de Rubenslaan vind ik tot nu toe het beste. Mis nog steeds de pad Thai van de voorganger van waar LemonGrass nu zit :frowning:

3 likes

Haha ja! Voor Indiaas vind ik Krishna Vilas en Indiase Keuken (alleen afhaal) wel goed. Maar ik ben niet echt een kenner :slight_smile:

2 likes

@Flippie @Geranium ik ken ze! Maar over alle twee niet écht tevreden helaas

Als je Saowapa bedoelt… die zit nu op de Bemuurde Weerd

1 like

Omg, ik had geen idee :heart_eyes:

1 like

Voor echt zuid-Indiaas (dus Dosa’s enzo) vind ik Krishna Villa’s wel echt ultiem. India heeft vele keukens :ok_hand:

1 like

Is er iemand van jullie wel eens naar Prison Island in Utrecht geweest? Hoe beviel jullie dat en is het heel fysiek? En is het eng?