Ik ben nog nooit bij een kleermaker geweest, maar toevallig heb ik nu een broek die iets te lang (maar op alle andere fronten perfect) is en dit zit wel redelijk in de buurt. Hoe werkt het dan, kun je gewoon binnenlopen? En aan welke prijzen moet ik denken?
Pieper op de Biltstraat?
Ik loop gewoon binnen met mijn afgespelde kleding. Duurt meestal een paar dagen en 7,50 tot 10e.
En zij kunnen het ook voor je afspelden (mocht je dat zelf niet kunnen).
DB’s is misschien net te ver? Wel altijd een hele fijne relaxte sfeer en leuke buiten-setup in ieder geval! Ze hebben alcoholvrije biertjes, verder niet superspannend qua alcoholvrij volgens mij maar wel gewoon Fritz enzo. De keuken is geloof ik alleen do-zo open en tot 21:00 maar alles is vegan, ook de snacks, en altijd heel lekker!
Wat ziet Fort aan de Klop er leuk uit!!!
Jaa die staat sowieso hoog op de lijst! Jammer dat ze maar tot 21 uur open zijn maar hun eten is zo lekker
Oh daar wilde ik ook nog eens heen maar wist niet van dat eten. Nu wil ik er helemaal heen
Ja deze zijn serieus heel lekker
Het terras is wel langer dan 9 open gelukkig!
@littlenumbers ja echt heel chill, zijn ook leuke mensen die het eten doen en het menu wisselt van tijd tot tijd maar heb nog nooit iets gekregen wat ik niet lekker vond!
Heeft iemand tips om te lunchen in Papendorp? Of is dit een onbegonnen zaak haha. Liefst aan deze kant van de brug maar anders op loopafstand van Prins Clausbrug mag ook
Ik zie op Google alleen Op Roose maar ben niet mega enthousiast daarover
Ik heb wel eens gelunched bij de Steiger in papendorp zelf, had een broodje en was allemaal prima maar de sfeer was toen nog vrij kaal eromheen (is wel 3 jaar geleden maybe dus is wss wel beter nu) en wat ik me Herriner was het prima maar niet amazing ofzo.
De brug ben je wel heel snel over met de bus, ligt er een beetje aan waar je van houdt verder, je zit dan midden in Kanaleneiland en in dat deel is nou niet heel veel kwaliteitsaanbod, je bent wel met 1 halte bij het winkelcentrum maar daar zitten vooral snackbars en wat Turkse afhaal etc. Weet niet of je tijd hebt om nog verder de stad in te gaan, want pas richting station wordt het aanbod wat diverser en beter zover ik weet.
Coffeemania? Zit wel aan de andere kant van de brug.
omdat jullie altijd zo’n leuke tips hebben:
een plekje waar je in de namiddag lekker rustig in de zon kan zitten?
mijn favorieten nu: dagger coffee en kaffeetaria
maar ben benieuwd naar meer ideeën voor de laatste zomermaand!
Vroeg, fort bij vechten, fort aan de klop, fort lunet IV*, de Moestuin Maarschalkerweerd*, ‘t Oude Tolhuys, Theehuis Rijnauwen, Oosterom Kersen, Landhuis in de Stad*, Op Zuid!
Met sterretje vind ik zelf extra fijne sfeer/steun ik graag omdat er (ook soms) mensen in de bediening werken met een afstand tot de arbeidsmarkt. Volgens mij hoor, correct me if i’m wrong.
Sta open voor meer suggesties! Ben benieuwd. Dagger coffee ben ik nog nooit geweest, is het daar ook een beetje groen?
Cafetaria Sjors vind ik ook prima!
Dagger is toch tijdelijk gesloten?
Springhaver vind ik ook altijd chill in de namiddagzon. Klein terras, maar fijn plekje!
Je kan gewoon binnen lopen. Dan kan je daar je kleren aan doen en spelt zij het af. Na een paar dagen kan je je passende kleren weer ophalen
Ik weet helaas niet hoeveel het kost, maar dat kan je ook vooraf vragen. Breng zelf altijd meerdere dingen heen. Weet wel dat ze niet duur is en omdat ze zo aardig is blijf ik er terug komen
Ik ben zojuist met van die haarschuifspeltjrs (Bobby pins)in de weer geweest bij gebrek aan spelden thuis. Dan schuif ik er een stuk of 8 op de lengte die ik denk te willen, dat geeft me goed genoeg beeld of dat inderdaad de juiste lengte is. Dan geef ik hem bij de kleermaker af die de schuifjes eraf haalt en gewoon spelden zet. Kost geloof ik hier ook 7,50.