Eva’s kledingreparatie, Van Bijnkershoeklaan 411 in Kanaleneiland. Ze is fantastisch, denkt mee en super lief
Fig& balsamic haha
Ben ook wel fan van de ravioli met geitenkaas en pompoen en perzik, of de groene risotto
Jaaa fig & balsamic, loveeee <3
Iemand tips voor een plek waar je lekker lang kan zitten en thee drinken? Of waar je een high tea kan doen of bottomless brunch?
Edit: uiteindelijk bij de Bakkerswinkel gezeten! Super lekker en veel!
Deze heb ik net gehad en was fantastisch! Al vind ik €15 wel veel geld voor een pizza
Ik heb toevallig vandaag een high tea gedaan bij Stael, was echt mega lekker en veel!
De high tea bij de Rechtbank is top
Whoehoe eindelijk verhuisd! Nu woon ik in een buurt waar ik niets ken.
Hebben jullie tips voor leuke lunchcafe’tjes / restaurantjes nabij winkelcentrum overvecht?
Afhankelijk waar je woont in Overvecht zit dit niet zo ver er van af:
Ik ben hier nog nooit geweest maar vroeger reden we hier altijd in de buurt langs en nu wil ik daar wel een keertje wat lunchen.
ik zoek een plekje om fijn te borrelen maar heb nogal wat wensen voor een specifieke gelegenheid, weten jullie iets?
- er moeten vegan snacks zijn, hoeft niet veel maar wel iets
- ook goede en leuke non alcoholische drankjes
- losse relaxte sfeer
- minstens tot 23 uur open
- bij voorkeur met een comfortabel terras
- in het centrum of niet te ver ervandaan
ik kom vooral op Broei maar daar ben ik al zovaak geweest, en vind ik net geen lekkere borrel sfeer s avonds.
Leen heeft leuke niet- alcoholische drankjes en veganistische hapjes. En het is minder dan vijf fietsen ( en waarschijnlijk ook wel lopen) minuutjes vanaf broei.
@Beutyschooldropout Fort aan de Klop! En als het goed is komt Oproer in de buurt van Winkelcentrum Overvecht, maar dat duurt nog wel even: Oproer herrijst! | CrowdAboutNow. Verder weet ik eigenlijk niet zoveel in Overvecht maar dat komt door mijn witte blik denk ik
—
Weet iemand een winkel in Utrecht waar je een laptopsleeve kan kopen en daarbij geholpen wordt? Soort sleeve maakt niet zoveel uit maar hij moet wel goed passen (asking for a husband).
Over welk formaat laptop gaat het? Ik vrees dat je veel meer mogelijkheden hebt online. Ben eerder voor zowel mijzelf als een vriend op pad geweest voor een fancy laptopsleeve en het aanbod was om van te janken. Tassenwinkels of de Bijenkorf hebben amper iets en anders kom je al gauw uit op het aanbod van AMac en de Mediamarkt.
15 inch volgens mij (hij moet m nog opmeten haha). Ik was hier idd al een beetje bang voor. Fancy is volgens mij niet per se de bedoeling, maar mag wel. Ik laat het hem in ieder geval weten, dankjewel
Thanks, die was ik ff vergeten maar goede optie!
Ik heb een zeer belangrijke vraag, weet iemand misschien een chille snackbar die in het centrum bezorgd? Ik was fan van Oudwijk maar heb nu zo vaak geplet eten gehad dat ik er wel klaar mee ben
jolidé vind ik goed, bezorgt die in het centrum?
Oreo!
Ik ben altijd pro Lebowski en ook Gegeven paard. Bij gegeven paard hebben ze iig vegan bitterballen en nacho’s - Lebowski is redelijk hipster dus neem aan dat die ook vegan hebben
Non alcoholisch zou ik overal een Fentimans Rose Lemonade / Pinky rose lemonade bestellen. Bij Gegeven Paard ziet ie er iig uit als een Gin-Tonic. Menig collega mee aangestoken of jaloers gemaakt
Good old febo