Extinction Rebellion schijnt het te hebben “opgeëist” maar geen idee of dat waar is en hun website ligt er ook uit.
Haha dan komt t wel heel dichtbij hè!! Je had wel dood kunnen zijn!!!
Hahahaha ja ik zou gewoon vreedzaam Below Deck kijken tijdens WO3 denk ik.
Waar lees je dit? Ben geïntrigeerd nu
Twitter, maar dat artikel schijnt te zijn van de eerste maandag van een maand. Op hun insta en fb zie ik er ook niks over, dus denk fake news
Op papendorp was het schijnbaar ook te horen (ik werk met noise canceling headphones op Kantoor, dus ik hoor nooit wat). Een collega van me ging helemaal in paniek door t kantoor om alle ramen dicht te doen en allerlei mensen bellen om te checken wat er aan de hand was.
In eerste instantie irriteer ik me dan aan de drukte en commotie die hij daarmee veroorzaakt, maar tegelijkertijd denk ik echt dat ik zelf te langzaam/ongeïnteresseerd zou zijn als er echt iets aan de hand is
wat is een leuke plek in Utrecht Centrum iets te eten op een maandagavond? de eisen zijn dat het niet te zwaar op de maag moet liggen, vegetarisch moet zijn & niet al te duur moet zijn, maar natuurlijk ook dat het wel gewoon een gezellige plek moet zijn. ondanks het feit dat ik hier al een aantal maanden werk ben ik echt totaal niet bekend met de hippe plekjes en mijn collega’s ook niet
Niet bijster origineel maar bij hip, vegetarisch en wat lichter denk ik direct aan Gys
Bunk is ook leuk! En volgens mij (bijna) alles met vegetarische optie.
Vegitalian misschien? Daar is alles vegetarisch en is niet zo duur. Geen idee of je daar ook leuk binnen kan zitten trouwens.
Haha oh die wilde ik ook zeggen.
Tis lastig dat je op maandag wilt, zijn leuke plekjes, maar maandagen zijn toch vaak de weekend dagen voor horeca.
ja maandag maakt het idd wel lastig, maar we werken alleen op maandagen op kantoor dus in Utrecht thanks voor de tips in ieder geval allemaal!
Misschien anan op de voorstraat als die vandaag open is!
Ik ben mij aan het oriënteren op internet. Is er toevallig een bepaalde glasvezeltoko die goedkoop en goed is in Utrecht? Anders kom ik toch uit op Ziggo en betaal ik naar verhouding best veel in vergelijking met vrienden elders in het land.
Hi! Ik ben op zoek naar een kleermaker, iemand die kleding kan innemen. Heeft iemand tips?
Weet niet of het tot bij jou levert, maar: Lomboxnet
Wij hebben glasvezels internet van T-Mobile thuis voor €25 pm en zijn echt tevreden! €30 voor een abonnement maar -€5 omdat we een telefoonabonnement bij Tele2 hebben dus scheelt een heleboel tov ziggo.
Maar bij ZIggo heb je meestal ook tv erbij toch? (kabel)
Als je in Lombok woont zweer ik ook bij Lomboxnet, 20 euro per maand hehe
Jongens wat is de lekkerste pizza van Vegitalian? Die met burrata of spicy pumpkin? Help a woman out here pls