bij Ubica hebben ze voorin een soort ‘bruine kroeg’ die je ook voor je gezelschap kan reserveren.
Lebowksi en Walden hebben allebei zaaltjes ook
Ik heb vroeger wel eens een borrel gehad bij cafe stockholm, aan de bemuurde weerd. Volgens mij is dat ook gratis zaalhuur en dan betaal je voor consumpties.
Bij Louis Hartlooper kan je ook een zaaltje huren. Wij hadden toen geen huur en betaalden voor eten en consumpties.
Super he!
Wij gingen voor de grote plank en hebben 18 van de 22 kaasjes gekozen. Met z’n 2
Wijze kater is er nog wel, heet nu Ananda!
Heeft iemand misschien een idee waar ik met een groepje feestelijk kan lunchen? Liefst niet te vega(n)-ish (helaas iv boomers). Ben echt totaal inspiratieloos
Dit is echt een goede tip! Ik vind die kaas naan ook heel lekker en het is lekker veel. Ik had de paneer tikka massala en die was niet heel erg pittig.
Stael in de twijnstraat? Of de rechtbank?
Ik weet niet precies waar je nu wel of niet met een groep terecht zou kunnen, maar ik neem mijn familie altijd mee naar mariaplaats omgeving, daar zitten gewoon zaken die niet te hip zijn voor de boomers
Ik vond dat 2 jaar geleden iig erg geslaagd! Veel plezier
Iemand enig idee waarom het luchtalarm net af ging? Is denk ik een foutje toch?
Hoop het ook? Kan niks vinden.
Geen idee, is ook in Houten/Woerden/Veenendaal lees ik online…
Ik dacht nog oh hey t is weer eerste van de maand 12 uur. Niet echt haha
Haha same, ik zat zo, ze zijn een uur te vroeg. En toen oh ja en 16 dagen te laat
Ik heb niks gehoord in centrum; maar krijg appjes van vrienden uit allerlei andere buurten en Vleuten en die hebben T allemaal gehoord
Oh huh, op station was t kneiterhard haha
Denk trouwens dat t niets is, anders had je ook wel zo’n NL alert gekregen
Ja precies andere kant van T centrum haha, singel. maar het is heel apart want een vriend op de ASW hoorde het ook heel hard en ik woon hemelsbreed echt niet ontzettend ver van hem.
Maar hier echt nul, buren nog gevraagd die ook allemaal niet
Edit: lol m’n overburen kwamen net “ja dat alarm ging echt hard en lang af!!!”
Ik denk dat ik gewoon doof ben dan? Of Het huis is te goed geïsoleerd?? Echt dom want je hoorde het hier dus wel gewoon maar wij allemaal van neee joh