Je noemt letterlijk mijn standaardlocaties haha wat goed, zelfde smaak. Alleen dan firma pickles ipv burgerbar. En anan ipv sonmat want vega. Ik heb zin in eetcafe-eten, al kan ik niet duidelijk krijgen wat ik daarmee bedoel? Volgens mij ben ik meer op zoek naar sfeer dan smaak maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op . Erg ingewikkeld. Als alles zo open is ga ik weer een rondje doen en anders wordt 't lekker wagamama denk ik ja! Of Thais. Hmm.
Weg? Ik ben een paar weken terug nog bij de Wijze Kater geweest. In de Donkerstraat.
Hahahahaha wat leuk. Als ik iets nieuws ontdek wat heel leuk is deel ik t dan zeker met jou
Ik weet precies wat je bedoelt met eetcafĆ© etenā¦ jammer dat de poort niet bezorgd. Camping ganspoort wel maar het is niet hetzelfde thuisā¦
Ik vind Madeleine ook heel fijn, lekker eten en persoonlijk
Ik vind de Clochard ook altijd zoān fijne sfeer hebben, lekker huiselijk.
Wat een goede tips allemaal, bedankt!
@deurmat ja de wijze kater heeft een soort doorstart gemaakt en is nu een soort shop in shop idee, maar dus nog wel stenen etc. Je hebt nu ook Ananda aan de oudegracht
Iemand goed ontbijt tentje in Nieuwegein? Liefst rond Vreeswijk?
@AnanasCitroen Ik ben voor het laatst voor corona in Utrecht geweest, dus dat is al weer even geleden. Maar leuk om te horen dat 'ie er nog is! Ga binnenkort zeker even kijken, thanks!
Laatst een keer gegeten bij Rodaen in Bunnik en wij vonden het erg goed, leuke gerechtjes!
En oehhh De kaasbar in het centrum zelf lekker een plank samenstellen met kaas, worst etc
Zijn er nog leuke (nieuwe) plekken in het centrum om een drankje te drinken? Hoeft niet hip te zijn, wel gezellig!
Ik heb dit weekend bij de kaasbar gezeten, echt heerlijke kaasjes gesnackt
Even serieus, was dat geen goede optie geweest voor het eetcafevoer? Niet om te zitten normaal maar misschien wel om te bezorgen? Geen idee, heb er nog nooit gegeten haha.
Het werd overigens wagamama. Surprise surprise. Wel een pro tip als je zin hebt in veel maar geen mega honger: ik had bao buns en aubergine in miso, met een kinderportie yasai katsu curry
Haha, het is gewoon zoān grote keten, niet heel bijzonder
Weet iemand misschien een leuke locatie waar je een zaaltje kunt huren voor een borrel?
Ben op Google wel wat cafeās tegen gekomen, maar wellicht heeft iemand hier nog een goede suggestie.
Bij Mick OāConnels kun je normaal gratis een van hun zaaltjes huren Vind het zelf altijd een gezellige tent. Weet niet of ze dat nu met corona ook doen.
Thanks! Die had ik nog niet gevonden, ziet er leuk uit.
Corona maakt het wat lastiger ja, maar ga ze even mailen.
bij Jan de Winter in de kelder heb ik wel eens een feestje gehad, niet heel fascinerend qua decor, echt een ouderwets cafe!
De molen De Ster, vlakbij hc, is super knus