Het Utrechttopic

Ik vind LE:EN heel erg leuk, maar dat is alles behalve hip volgens mij. Weet ook niet precies hoeveel het kost. Je hebt kleine hapjes en die deel je met elkaar maar allemaal hapjes in combinatie met banken vind ik wel heel erg gezellig

1 like

Ja alsnog wel duur denk ik inderdaad @ZusjevanJoost! (En herkenbaar, vond het heerlijk en gezellig maar ik miste wel koolhydraten haha)

Misschien Tiger Mama? Ooohhh of Jasmijn en ik? Badhuis? Daar ben ik nog niet geweest sinds de rebranding, maar wie weet

1 like

LE:EN is wel hip toch? Of ben ik zo out of touch 🥲

@Lemongrab oh das wel prijzig… ik wilde er binnenkort eens eten met kind maar nu twijfel ik of het kindvriendelijk genoeg is. Misschien moeten we toch maar gewoon naar camping gansvoort

@Madelief oo jasmijn en ik wil ik ook echt nog eens heen!

1 like

Ik zou saar denk eerder bewaren voor een leuk fancy avondje uit met een andere volwassene, het is denk ik niet zo kidsproof (maar misschien is jouw kind wel verzot op gegrilde sla in karnemelksaus en als dessert bietenijs of geitenkaas, dan is het heel geschikt!).

2 likes

Na zoveel jaar ben je imo gewoon leuk maar niet hip. Ik vind wel dat hip een bepaalde nieuwigheidsfactor moet hebben die LE:EN niet meer heeft. Als je definitie van hip hot & happening is dan kan het wel hip zijn. Nou heb ik zin in lunchen bij LE:EN

2 likes

Ik denk dat het eten minder het probleem is dan de tijd aan tafel, en het is vlakbij dus mijn idee was als het niet gaat zijn we zo weer thuis. Maar ik denk dat om het echt gezellig te houden dat we beter kunnen uitwijken. Tenzij we natuurlijk ff willen oefenen hoe stressvol uit eten met een peuter in een normaal restaurant is :laughing::sweat_smile:

2 likes

Bedankt voor de andere tips ook weer! Ga ik ook bekijken. @Madelief Ja Tiger Mama is ook de optie, daar kom ik graag.

1 like

Onze koffiebonen zijn op en ik heb geen zin om naar buiten te gaan met mijn baby en dit onvoorspelbare weer, dus waar kan ik met thuisbezorgd/Uber Eats/oid versgebrande koffiebonen bestellen? Misschien Koffie & Ik maar die bonen vind ik vies. Normaal kopen we bij 30ML maar die leveren de koffiebonen niet.

Vascobelo via Deliveroo of Gorillas. Weet niet of hun blend lekker is haha

Oh goeie!! Ik dacht op het plaatje dat het Mexicaans eten was haha dus ik had niet verder geklikt. En niet zo belachelijk duur als Lebkov. Dankje, nu komen we de dag in ieder geval door.

1 like

Waar in Ams ga je die eten?

Bakers & Roasters!!

Dankje!!

Ik zag trouwens dat ze bij Bunk eggs benedict op brioche doen maar dat ze ook belegde boterhammen met zuurdesem hebben dus dat zou je ook nog kunnen proberen :wink:

(Ja ik heb net twee uur op deliveroo, thuisbezorgd en ubereats gespendeerd en nee ik weet nog steeds niet waar ik mezelf vanavond op trakteer)

5 likes

Dat laatste is herkenbaar, haha. Ik zou bijna liever in een dorp wonen waar je vijf opties hebt dan in Utrecht waar je tienduizend opties hebt. In Amsterdam is het nog erger trouwens.

Ik heb het bij Bunk gehad en het idee was leuk (aparte smaken) maar het was niet lekker en het gepocheerde ei was niet zacht maar gewoon hardgekookt.

Maar ik heb nu bij Vascobello ook eggs benedict besteld dus ik ben heel benieuwd, al is het thuis nooit zo lekker als vers uit de keuken.

1 like

Zitten er nog leuke stenenwinkeltjes in Utrecht? De Wijze Kater is helaas al een tijdje weg maar dat vond ik een fijne plek voor stenen e.d.

Iemand een tip voor een restaurant wat niet al te duur is, lekker en waar je max een uurtje zit? Beetje tussen restaurant en fastfood in of iets dergelijks?

o’panuozzo? wel pizza maar heel goede! en ook antipasti en desserts

Café de poort! Of gewoon naar Loetje :grinning: of de pizzabakkers (ik vind die het lekkerste…). Yum saab is ook leuk trouwens.

@Madelief als je zin hebt in Aziatisch misschien Sonmat of lemongrass of wagamama?

Meneer smakers of de burgerbar voor hamburgers

Of cibari voor burritos of de pizzabakkers voor pizza?

1 like

Ik was dinsdag bij Vegitalian. Super lekker en niet heel duur vond ik. Ik had de foto’s ook in het vegetarisch eten topic gepost, maar hier nogmaals:

Ze hebben ook pasta trouwens! Geen typisch fastfood met burgers en dergelijke, maar het eten was er wel snel.

9 likes