Misschien bij de amazing oriëntal? In hoog catharijne zit sinds kort een grote en in de Amsterdamse straatweg ook.
@Sterrenkijker hahahah heet het restaurant echt “Indiaanse keuken” wel doeltreffend
@Fredje wat en waar heb je uiteindelijk besteld
Misschien bij de amazing oriëntal? In hoog catharijne zit sinds kort een grote en in de Amsterdamse straatweg ook.
@Sterrenkijker hahahah heet het restaurant echt “Indiaanse keuken” wel doeltreffend
@Fredje wat en waar heb je uiteindelijk besteld
Thanks @Bergamot @Sterrenkijker, ik ga even bellen en langs bij de oriental! Moet het op best korte termijn hebben (is voor bij de cadeautje), anders toch maar even snel naar Amsterdam
Ha, goed om te weten! Ik had deze al wel gespot op Deliveroo maar twijfelde een beetje door de basic naam
Beetje laat misschien maar Zinnia is gratis (en makkelijk) parkeren en goede sushi!
Ik ga morgenavond naar Utrecht centrum. Als ik even google kom ik echt op parkeergarages van 4 euro per uur uit. Is het echt zo duur in Utrecht?!
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en kwam op wat antwoorden, maar de tips waren om ‘ver weg’ p+r te doen en ik ben in mijn eentje en een angsthaas dus wil liever niet ver parkeren. Dus eigenlijk mijn vraag of iemand weet of er niet iets goedkopers is wat nog wel redelijk dichbij het centrum is. Mijn googleskills laten mij in de steek.
parkeergarage onder station vaartsche rijn, loop je zo het centrum in en de helft vd prijs dacht ik!
Bedankt voor je snelle antwoord!
M’n zus en ik willen morgen iets leuks doen in Utrecht maar veel verder dan de bios kwamen we niet. Nu denken we aan een escape room, weet iemand een leuke die geschikt is voor 2 personen? Of andere tips voor activiteiten zijn ook welkom
Kano huren?
Hoi! Ik kom uit Groningen en ik ga eind deze maand een weekend naar Utrecht met mijn vriend. Wat is écht leuk om te doen en mogen we zeker niet missen?
Ik hoop dat t niet nodig is, maar als je door het weer een binnen activiteit zoekt, dan is de jeu de boules bar een aanrader
Helaas Utrecht is over het algemeen wel echt zo duur ik doe alles met Parkmobile omdat ik dan in ieder geval alleen betaal voor de tijd dat ik daadwerkelijk geparkeerd sta
Ohh dat klinkt leuk!
Is de Domunder leuk? En heb jij (of anderen) ook lekkere lunch/terras tips? Is een broodje Mario nou echt de hype waard?
Broodje Mario is ongeveer net zo lekker als een eierbal.
Hahaha nice! Gaat op het lijstje
Dit vind ik trouwens een aanrader. Zie je Utrecht eens op een andere manier.
Ohhh klinkt heel interessant! Dank voor de tip!
Nu heb ik voor mijn afstuderen lekker gebak gehaald maar waar koop ik in Utrecht lekkere luxe/grote/aparte koeken die ik nog 2/3 dagen thuis kan bewaren?
Of als jullie iets anders lekkers weten wat ik uit kan delen aan collega’s dan houd ik me aanbevolen.
Misschien domtorentjes? Die zijn wel een aantal dagen houdbaar, maar wel prijzig.