Hip: Rum club, Streetfood club
Goed: Mr Finch, voor cocktails die ze speciaal naar wens maken, alles is mogelijk
Nooooo mijn favoriete restaurant is vervangen door iets anders wat just not as good klinkt ik ging zo graag naar Whakamarie (Mexicaans-Japanse fusion) maar nu is het een Mexicaanse tapas toko geworden meh
Behind bars vind ik ook leuk! Wel vrij klein en een beetje verstopt
Waar kan ik het lekkerst Indiase eten bestellen? Mijn vriend is morgen niet thuis en ik ben nu al aan het verzinnen wat ik ga eten.
Ik heb het antwoord nog niet gevonden maar raad Taj Mahal (overal dezelfde rare groente in, level erwtjes en worteltjes) en India Port (ranzige rijst) af. Vond Krishna Vilas vooralsnog de beste
Ik vind nemaskar wel ok. Maar moet eerlijk zeggen dat ik in NL Indiaans eten veeeeeeel minder lekker vind dan in de UK. Hier is t elke keer toch een beetje teleurstellend als ik het vergelijk met daar.
Ongevraagde tip: Thais, ik bestel altijd bij lemongrass en het hangt een beetje van de bui van de kok af hoe pittig het eten is maar is goed te doen.
Oh en nog een ongevraagde tip: Koreaans bij Sonmat.
Dat zijn mijn go to opties voor eten bestellen (en wagamama/burgerbar/febo)
Ja, echt jammer dat ik niet in de UK woon als het om Indiaas eten gaat. Of gewoon in India. Namaskar heb ik wel eens geprobeerd, viel niet tegen.
Maar misschien wordt het wel die Koreaan, ziet er ook goed uit!!
De Vega katsu curry van wagamama jaaa @Bergamot. Betere keuze dan halfslachtig Indiaas
Edit: oh en de bao buns met gefrituurde aubergine
Ah ik neem altijd yasai katsu curry. Of yasai curry ramen (weet ff de officiële naam niet maat hij staat onder curry en je krijgt soep). Sinds corona wordt de soep iig ook goed bezorgd (met soep apart).
Bar buns of gyoza is ook lekker
Offf Vietnamees, er zit in de Voorstraat ook Vietnamese streetfood. Maar das leuker om met meer mensen te zijn want dan kan je allemaal kleine dingen bestellen en delen…
Het eten is daar zóóóó lekker!
Bij namaskar zijn heel veel kakkerlakken haha, dus ik zou het iedereen afraden om daar te eten/bestellen!
Voor de echt Indiase beleving.
Waar kan je lekkere sushi eten met parkeerplek waar je niet 20 euro per avond hoeft te betalen? Liefst buiten het centrum want ik raak hier altijd een beetje in paniek met de auto haha.
Ixi aan de veilinghavenkade. Voor de deur gratis parkeren, maar je moet wel geluk hebben. Anders een stukje de woonwijk in.
Krishna Vilas of Surya. Ik wilde Namaskar ook tippen maar las toen over de kakkerlakken
Weet iemand waar je in Utrecht parbobier kan krijgen?
Hoop dat je inmiddels al iets lekkers hebt gegeten, maar ik heb onlangs ‘Indiase keuken’ keuken ontdekt op deliveroo en was echt zeer impressed. Volgens mij zeer authentieke curries en gerechten. Echt al meerdere malen besteld.
Geen idee of ze dit hebben, maar buurtbier een pop up bierwinkel in lombok heb ik wel eens gebeld met de vraag of ze een specifiek cult bier hadden en dat hadden ze niet, maar die man was wel nieuwsgierig en had door mijn vraag een kleine order geplaatst en dus eigenlijk in feite voor mij besteld. Wat ik niet wilde heeft hij gewoon in de winkel verkocht.
Ik vind Kashmir kitchen ook lekker maar weet niet of ik mag oordelen want bestel altijd de butter chicken😂 ze hebben wel 1+1 gratis op sommige gerechten nu via UberEats!
Bij het Julianapark zit een Chinees/Japans restaurant Juliana volgens mij serveren zij sushi en volgens mij is daar alles gratis parkeren. In ieder geval aan de noordzijde van het Julianapark wel