Bond en Smolders op de Lijnmarkt! Ik zie het alleen niet op de website staan nu. Ze zijn overigens morgen gesloten.
Edit: ik zie dat ze ook op maandagen gesloten zijn. Dus je hebt niet zo veel aan deze tip
Bond en Smolders op de Lijnmarkt! Ik zie het alleen niet op de website staan nu. Ze zijn overigens morgen gesloten.
Edit: ik zie dat ze ook op maandagen gesloten zijn. Dus je hebt niet zo veel aan deze tip
en @peony dankjewel! Life’s a Peach zag ik al voorbij komen hier maar die andere zien er ook goed uit
Ik ben Wammes fan haha, lekker old school
Ja, hier ben ik ook benieuwd naar! Zit er eigenlijk in Utrecht echt een franse bakker? Dus waar je zulk soort amandel spijs croissantjes kan kopen?
die op de foto zijn van broodje van eigen deeg, uit groningen.
Het fietsendepot aan de Europalaan vond ik wel fijn, heb er drie jaar geleden voor 90 euro een goed opgeknapte fiets gekocht die nog steeds in top staat is.
Ik kocht ze eigenlijk altijd op het janskerkhof, of Naja eigenlijk is dat dan de nobelstraat denk ik.
Geloof dat ze fietsbaas heten, had daar N fiets van minder dan €100 waar ik zeker 5 jaar mee gedaan heb voor de gemeente m meenam voor illegaal parkeren en ik te lui was helemaal naar het depot te gaan.
Exit: of volg de tip hierboven en wie weet kan je mijn oude fiets daar kopen haha
En anders Laag Catharijne!
Weet iemand een delicatessenwinkel of groentewinkel die fruitmanden/beterschap manden maakt en bezorgd in Utrecht? Google helpt mij niet zo en geeft alleen die standaard website fruit mand punt nl enzo.
Ik heb geen probleem met opbellen om een bestelling door te geven als ze geen website hebben ofzo.
Of tips van een lokale winkel die cadeautjes bezorgd? M’n zusje wordt vrijdag geopereerd en ik wil haar wat sturen
https://www.degoey-koot.nl/?page_id=32
Deze in de nobelstraat. Je kan ook iets schrijven voor op het kaartje erbij!
Sowieso een lekker kneuterige winkel met hele lieve mensen
https://www.wandelzoekpagina.nl//wandeling/groene-wissel-utrecht-centraal-1/15153/
Ongevraagde tip, maar vandaag deze wandelroute gelopen! Super leuk, langs allerlei bekende en minder bekende hofjes, straten en huizen. Wat is Utrecht toch fantastisch .
Dank! Ga ik m daar bestellen kneuterig en lieve mensen klinkt ook heel leuk @Geranium
Stuk leuker dan anonieme fruitmand.nl ofzo
Ja, leuk is die!
Nog meer ongevraagde wandeltips, Utrecht te voet: Gagelpolder - Wandelnet
Diverse routes rond Utrecht, makkelijk te wandelen met pijltjes.
Voor alle andere zure centrum bewoners die graag willen dat Utrecht ook voor bewoners leuk blijft.
Waarom is er vuurwerk bij het stadion? Is er iemand overleden?
Even tien seconden googlen levert dit op: FC Utrecht-fans zwaaien spelersbus uit: 'Wij gaan Europa in' | RTV Utrecht
O ik had ook gegoogled maar zag alleen dingen van een halfjaar en een jaar terug.
Hebben jullie tips voor fijne glutenvrije restaurants in Utrecht? (of restaurants waar ze veel glutenvrije opties hebben)?
Bij Waku Waku wordt er goed aangegeven welke gerechten gluten bevatten.
The Food Club op de Amsterdamse straatweg is geheel glutenvrij!