Ja oke maar ik hoef in mn eentje ook (nog) niet perse op 92m2 met twee slaapkamers te zitten. Denk dat dat ook een groot effect heeft op de woningmarkt: alleenstaanden die veel ruimte hebben, terwijl er gezinnen met kinderen met één slaapkamer wonen maar dat is offtopic. Ook interessant als je een auto hebt, bij de huurprijs is een parkeerplek inbegrepen, scheelt weer geld/wachtlijst voor parkeervergunning etc. g/w/l kan laag gaan uitvallen itt oudere huizen. Ik ben eigenlijk wel echt positief verrast haha maar heb een mooi appartement van Jebber/SSH. (ja het is taffesduur, maar ‘in verhouding’ tot wat er nog meer voorbijkomt).
Denk inderdaad ook dat ze niet de inkomenseis als een harde eis hebben. Dat zie je al aan de manier van hoe het is geschreven. ‘algemene richtlijn’, ‘ter beoordeling van Stienstra’. Dikke kans dus dat als je net niet genoeg verdient je er wel gewoon in kan.
Ik ging op het oude forum trouwens nog wel eens stappen met meiden uit Utrecht. Zitten daar nog mensen van hier?