Het Utrechttopic

Ja oke maar ik hoef in mn eentje ook (nog) niet perse op 92m2 met twee slaapkamers te zitten. Denk dat dat ook een groot effect heeft op de woningmarkt: alleenstaanden die veel ruimte hebben, terwijl er gezinnen met kinderen met één slaapkamer wonen maar dat is offtopic. Ook interessant als je een auto hebt, bij de huurprijs is een parkeerplek inbegrepen, scheelt weer geld/wachtlijst voor parkeervergunning etc. g/w/l kan laag gaan uitvallen itt oudere huizen. Ik ben eigenlijk wel echt positief verrast haha maar heb een mooi appartement van Jebber/SSH. (ja het is taffesduur, maar ‘in verhouding’ tot wat er nog meer voorbijkomt).

Denk inderdaad ook dat ze niet de inkomenseis als een harde eis hebben. Dat zie je al aan de manier van hoe het is geschreven. ‘algemene richtlijn’, ‘ter beoordeling van Stienstra’. Dikke kans dus dat als je net niet genoeg verdient je er wel gewoon in kan.

Ik ging op het oude forum trouwens nog wel eens stappen met meiden uit Utrecht. Zitten daar nog mensen van hier?

1 like

Nee eens hoor, dat hoef ik in mn eentje ook helemaal niet. Ik zou al blij zijn met een redelijke studio ofzo haha, hoef ook geen parkeerplaats of wat dan ook. Jammer dat ik voor jebber niet meer in aanmerking kom want dat lijken me ook fijne appartementen wel!

Volgens mij zitten er nog wel enkele van toen op het forum. Ik ben zelf uiteindelijk nooit met jullie meegeweest, was daar denk ik te schijterig voor ofzo hahaha

Ik heb wel eens met wat meiden uit Utrecht afgesproken, maar niet echt stappen. Alleen bij iemand thuis en in het park. Oh, ook in de kroeg trouwens, maar was alleen kort wat drinken, niet echt uitgaan.

Hé jongens hebben jullie al getekend tegen de verbreding van de snelweg bij Amelisweerd.

Zou zo super zonde zijn als er nog minder ruimte is daar voor omgerekend 1 minuut tijdwinst.

En eventueel delen als je meer mensen kent in Utje :heart::white_heart:

24 likes

Nog steeds de ergste kater ooit door jullie homemade pink fluffy unicorns

1 like

Ja kwam van jou laatst nog een screenshot tegen met “ik haat jullie” hahahaha

1 like

Geloof dat de kater 3 dagen duurde

Meer mensen die vanochtend vroeg wakker werden van die 3 knallen? Zo vreemd dat ook niemand lijkt te weten wat het was

Heeft iemand een tip voor een goede kapper in Utrecht of omgeving? Ik kan eventueel ook met de auto dus maakt niet zo veel uit waar het is.
Ik ben in mei vorig jaar voor het laatst naar de kapper geweest dus zou graag een goede kapper willen op het gebied van kleuren ook. Er moet een hoop gebeuren :sweat_smile:

Ja, ook gehoord! Was echt hard, haha.

Masterpiece in Bunnik is van 2 meiden die master stylist (hoog op de kapper ladder en duuur) waren bij Rob Peetoom. Zelfde service, veel fijnere prijzen.

2 likes

Salon B voor kleuren, Servaas voor (krul)knippen

1 like

Ja he! Normaal word ik niet snel wakker maar dit klonk echt hard en wel anders dan t vuurwerk wat je normaal wel eens hoort. Vreemd…

1 like

Duic had er ook over geschreven

Ik heb t ook gehoord, maar is dus een mysterie wat het was. Vreemd.

Ja ik ben ook benieuwd naar wat het was. Ik was daarna ook helemaal klaarwakker

1 like

Ik ga volgend weekend een nachtje naar Utrecht en heb al heel wat tips hier kunnen vinden, maar ben nog op zoek naar een fijne bakker met amandelcroissants en wat andere luxe (zoete) broodjes. Weet iemand nog iets? Het liefst niet meer dan 10-15 min lopen vanaf hoog catharijne

Oeh amandelcroissants is vrij lastig, maar broodnodig heeft wel fijne baksels, iets verderop zit Keek. Mocht je toch verder willen lopen, de befaamde Bammetje Bakery heeft hele fijne (vegan)crompouchen. Ook is Carla’s Conditorei ook een topper voor kaneelbulle

4 likes

Life’s a peach misschien? Ben er zelf nog niet geweest, maar hun insta ziet er goed uit haha

1 like

Waar halen jullie het beste oranje gebakje? Hoeft niet persee een tompouche te zijn. Liefst rond t centrum