Het Utrechttopic

Thanks! Ik heb net eens op hun site gekeken. Inderdaad 60% gekkigheid :exploding_head:
Hebben ze ook een bijzonder aanbod dat niet via een andere weg te vinden is?

Ja ze hebben veel panden in de binnenstad, werken veel samen met wat oudere particuliere verhuurders enzo. Is net waar je naar op zoek bent. Het is trouwens echt een vrouw die het allemaal runt haha, dus het is heel klein.

ik heb in 2019 veel kunnen kijken via vg,w. hous.in.g en E.U.-mak.el.aar.dij, wel met heel snel bellen als je de lijst krijgt
vond de makelaars van de eerstegenoemde wel omhooggevallen ballen

1 like

Vb&t is een verhuurmakelaar die veel nieuwbouwprojecten doet. Daar betaal je geen bemiddelingskosten :slight_smile:

1 like

Uiteindelijk bij Seafood bar besteld en opgehaald. Aanrader🦪

1 like

Iemand van hier dit huis gekocht? Hahaha.

2 likes

Was dat van familie van jou? Dacht dat je een keer iets postte over een (oud)tante met een duur huis in het centrum van Utrecht dat te koop zou komen.

Yessss! Ik ben daar al heel lang niet meer geweest en was vergeten hoe groot t was (en oud).
Blijft wel echt m’n droomhuis.

1 like

Haha i wish!! Heb m wel gezien op Funda :heart_eyes:

1 like

Nou het is nog even afwachten of ons bod geaccepteerd wordt natuurlijk!
Kom je helpen klussen?

1 like

Haha, wat een tekst erbij. Wel een huis met veel potentie :heart_eyes:

Kennen jullie koffiezaken in Utrecht waar ze ook bonen verkopen voor thuis?

Ja volgens mij bijna alle tegenwoordig haha, sowieso 30ML en the village van hun eigen merk zegmaar

Thanks, ik haal eigenlijk nooit koffie to go dus vergeet zo snel hoe die zaken heten

1 like

Haha, ik krijg op instagram net een reclame voor het Ottolenghi-pakket van Persepolis. Doen ze slim.

4 likes

Zit iemand hier bij een gym waar nu ook buiten gesport kan worden? In kleine groepjes met begeleiding?

Mijn vriend zit bij im.pr.ov.ing yo.u, hij doet personal group training en ze hebben zowel buiten als binnen. Nu vanwege corona alles buiten maar hij is er enthousiast over ondanks dat het niet goedkoop is

1 like

Ik bij pers.onal tr.aining & li.festy.le (I know, kutnaam) in Ngein. Bootcamp buiten in groepjes van twee!

1 like

Heeft iemand nog tips voor restaurants waar ik vanavond echt moet bestellen?

Ik dacht aan spice monkey maar sta verder overal voor open :grinning:

Als je afhalen geen punt vindt, dan bij Don Dining Kounosuke op de westergracht.

1 like