Misschien bij 2theLoo in Hoog Catherijne? En volgens mij zijn de toiletten in CS wel open. Maar dan moet je wel eerst naar het station.
Oh ja, goeie!
Kan niet wachten om te gaan schaatsen! Iemand al een goede plek gezien waar het bijna kan?
Wij zijn ook al de hele week aan het overleggen haha. Ik denk dat we eerst een slootje in de buurt gaan proberen. Er zit ook een soort vijver/plas bij. Hoop dat t snel kan!
er zijn openbare wcs bij de schouwburg/lucasbolwerk zag ik dit weekend
Degene die een route hebben gelopen met de stadswandeling: kan je bij deze horeca ook gewoon âlosâ eten/drinken kopen? En dan mogelijk tegen een hogere prijs? Ik heb laatst een stadswandeling gekocht maar kon uiteindelijk niet lopen. Nu vond ik het ook best een groot aanbod, ik zou echt aan 1 of 2 dingen wel genoeg hebben en die koop ik dan wel als ik er toevallig langs wandel. Of moet je per sĂ© een ticket laten zien.
Ik heb laatst bij Sea Salt Saloon tijdens de stadswandeling gewoon twee broodjes garnalenkroketjes kunnen kopen! Geen idee of die prijs hoger was, niemand heeft iets gevraagd en ik dus niks laten zien
Niet in het centrum, maar de gemeente heeft recent openbare wcâs in het Griftpark geplaatst!
Ja meeste plekken wel!
Ik sta al met 1 been in de gracht hoor joeeeee love dit
Op de plas in het wilhelmina park wordt al geschaatst. Vraag me wel af of het verstandig is
Dit zou echt zo leuk zijn als het doorgaat! Hoop dat dan qua drukte wel te doen is
Ik heb gister ook even op het ijs gestaan, maar vond het niet helemaal goed nog. Was wel al 5-7cm dus het gaat de goede kant op
Ja, zag het. Superleuk, maar kan nooit goed gaan, lijkt me
Iemand een idee waar je verder leuk kan schaatsen? De Vuntus bij Loosdrecht kon vandaag al, maar ligt er momenteel weer slecht bij, hoorde ik van mijn broer.
Nouuu bij de brug bij de springweg is er nog gewoon water en geen ijs en op de oudegracht zag het eruit alsof daar gevaren was⊠ik heb er een beetje een hard hoofd in dat er zaterdag een rondje singel gedaan kan worden op basis hiervanâŠ
Wel een superleuk initiatief trouwens.
Ja die afvalboot is er gisteren nog doorheen gegaan helaas
Wat stom zeg, de gemeente stelt zelf het vaarverbod inâŠ
Sorry was dinsdag, maar dan nog snap het ook niet?
Op de tienhoven bij loosdrecht wordt wel al geschaatst!
Volgens mij gingen ze gisteren ook nog een keer erdoorheen, voor oud papier