Oh shit, dat had ik niet begrepen, ik dacht dat ze wel de intentie hadden om na corona weer open te gaan.
Maar de brouwerij zit ook op een andere plaats, toch? Wel in de buurt, geloof ik, maar een andere pand.
Hmm misschien heb je wel gelijk. Ik interpreteerde hun post toen zo. Zie nu dat ze wel als ze weer alles weer volledig mogen doen dat ze weer open kunnen gaan, maar wel staff hebben laten gaan
Toen ik er heb gegeten stonden de grote biervaten in dezelfde ruimte, het is best een grote hal. Maar misschien hebben ze ergens anders nog meer productieruimte, dat weet ik niet
Nee volgens mij heb je gelijk, het lijkt erop dat ze zijn gestopt met het restaurant en alleen nog een biercafé zijn? En de brouwerij zelf zit inderdaad ergens anders @Fredje.
Ja klopt, dat is maar een klein deel van de productie. Denk een beetje voor het echte brouwersgevoel in het café ofzo
Ik heb gisteren bij Ruby Rose besteld en vond het wat tegenvallen. De gerechtjes vond ik bijna allemaal te zout, met name de bisque was daardoor echt niet lekker. Ik vind het jammer dat alles al helemaal klaar was, je kon het direct koud opeten en de warme gerechtjes kon je opwarmen in de magnetron. Dat maakte dat de gerechten minder vers smaakten. Het is daardoor wel heel makkelijk, maar ik vind het zelf leuker als je nog wat in elkaar moet zetten / klaarmaken thuis.
Hoeveelheid was wel prima! Had er tiramisu bij, dat was echt megaveel voor twee personen en kunnen we nog wel even van eten.
Geen idee of iemand op deze recensie zat te wachten
Recensies zijn altijd goed Ik heb drie keer besteld en de laatste keer vond ik het minste. Dus het verschilt in mijn beleving wel per keer / menu. Wij hebben geen magnetron en hebben gerechtjes in de pan of oven moeten opwarmen, dat is misschien wel wat lekkerder dan magnetron zomp
Ja, ik heb het ook in pan en oven gedaan. Maar dat het ĂŒberhaupt geadviseerd werd om in de magnetron op te warmen, vond ik al opvallend / jammer
Dat zoute herken ik trouwens ook wel. Zeker in het âgrote vleesâ gerecht als je begrijpt wat ik bedoel .
Hihi dit zag ik voorbij komen van 2 facebook vrienden! Kleine wereld
Ik wil zelf ook op termijn iets in Utrecht maar het is een lastige, misschien voormalig Kytopia in Den Dolder? Het is niet meer Kytopia maar dat gebouw zitten nog wel allemaal studioâs in, vlakbij het station Den Dolder. Ik weet niet waar je er info over kunt vinden, maar ik werk nu met een producer die daar een studio heeft en die zei dat er recent veel mensen uit zijn gegaan.
Weet iemand hier een goede toko waar je oesters kan bestellen?
Weet niet of ze goed zijn, maar de sea salt saloon verkoopt ze momenteel. Stonden een tijdje terug ook met kraampje op de Adriaan van Ostadelaan op vrij/zat geloof ik. Naja halve info misschien
Ja met de kerstwandeling doen ze weleens mee
Edit: ik bedoel stadswandeling
Na positieve verhalen in dit topic heb ik de stadswandeling geboekt.
Als keurige burger heb ik 4 âroutesâ gekocht en al snel kwam ik er achter dat ik er net zo goed 1 had kunnen kopen. Niemand heeft om een bewijs van deelname gevraagd. (Jaa okee zo werkt het niet. Dat weet ik.)
De route vond in niet zo interessant en ook vrij kort. De routekaart vond ik méga onduidelijk. De pubquizvragen stonden op de routekaart en hebben we uiteindelijk niets mee gedaan.
De happen en dranken waren lekker, vooral de cinnamon roll van moss!
Ik ben benieuwd hoe lang dit initiatief nog toegestaan wordt. Het was méga druk. Vooral rond the Sea Salt Saloon. Dit is niet hoe de lockdown bedoeld was.
Oeh hier heb ik zeker wat aan, thanks
Ik hoor veel over Twintig. Die hebben oesters op zondag? Maar dat was voor de lockdown dus weet niet of ze ook bestellen/bezorgen
An An, beste plek in de stad naar mijn mening! Zooân heerlijke Phoâs
Heb afgelopen weekend ook de standswandeling gelopen (de vega(n) route). Vond het op zich een leuk uitje en lekker eten, en fijn om zo de horeca nog een beetje te steunen. Wel jammer dat je overal vrij veel drinken krijgt maar nergens kon plassen maargoed ook wel logisch met corona. Ben het wel met je eens wat betreft de routekaart, hij was erg onduidelijk en niet door een heel interessant deel van de stad (ASW). Maargoed, dat is ook afhankelijk van welke restaurants er mee doen natuurlijk.
Zou het wel aanraden als een leuke middagbesteding!
Daarover gesproken, weet iemand waar je kunt plassen in het centrum of kan dat echt nergens?