Het Utrechttopic

Ik woon in een studentenflat via een makelaar. Het is hier niet ideaal, maar (voor Utrechtse begrippen) redelijk geprijsd en er zijn vaak kamers vrij. Pm me maar als je meer info wilt!

1 like

Oproer heeft toevallig net wat op instagram geplaatst!

Oh heh waarom laat 'ie de post niet zien, maar:
https://www.instagram.com/p/CJ8D2Z7KjXi/

Zou je inderdaad wel verwachten en hopen. Ik dacht dat Oproer juist nog iets meer in lijn ligt met die laminaatzaak dan Filmcafé, maar het hangt er natuurlijk net van af welke kant dat vuur opgaat. Dat het een monument is had ik nog helemaal niet zo bij stilgestaan, zal inderdaad wel heel gunstig zijn in dit geval. Hoop echt dat alle bedrijven er doorheen komen!

Waar kan ik voor vanavond eten bestellen wat iets luxer is dan de gemiddelde Meneer Smakers of sushitent? Ik zat bijvoorbeeld te denken aan de rijsttafel van Blauw maar die schijnt niet zo lekker te zijn als in het restaurant. Maar iets met meerdere gerechtjes wat warm geleverd wordt zou leuk zijn. Wel vega!

Wagamama, Waku Waku, Jasmijn en ik

1 like

Ik ben altijd heel erg fan van An An! Ook niet mega luxe maar altijd super lekker

2 likes

streetfood club, ruby rose?

Spice monkey!

is die aan te raden?
ik ben volgende week jarig en wil ook even wat uitgebreiders bestellen maar er is te veel aanbod

Ik moet bekennen dat ik er zelf nog niet besteld heb maar ik wil dat dit weekend gaan doen! Ik vond de oliebollen iig wel heel lekker.

Er is idd teveel keuze 🥲😂 ik zoek nog een soort snackspert of @Bunnyslippers maar dan voor Utrecht! Als iemand tips heeft (voor insta)

1 like

@exploreutrecht op insta post best veel food!

1 like

ja maar daar krijgt ze ook geld voor

1 like

Hmm heb er gegeten en vond het mwah. Geef het een 6,5. Niet bijzonder, wel prima zeg maar

thanks, dan vind ik het waarschijnlijk het niet waard ook

Vind t toch leuk voor de inspiratie, komen zo vaak nieuwe tentjes bij, leer je toch weer wat nieuws kennen

Ik heb een condeolance kaartje nodig, maar in de appie hebben ze alleen hele vrolijke kaartjes.
Weet iemand een winkel waar ze deze wel hebben en open kan zijn met de huidige maatregelen? Liefst centrum/west

Ah shit, ook Oproer heeft enorm veel schade.

Tekst op fb:

Samenvatting

Morgen zou het Oproer café precies 5 jaar bestaan. We hebben in die jaren met veel bier, zweet en tranen weten op te bouwen, samen met onze (ex)-medewerkers en natuurlijk dankzij jullie. Helaas hebben we verschrikkelijk nieuws. :pensive:

Het Oproer biercafé is helemaal verloren, letterlijk alles is onherstelbaar beschadigd. Hoewel de brand in het midden van het pand heeft was, heeft de giftige rook zich verzameld in onze pub. Hierdoor zijn helaas al onze spullen verloren gegaan. De schade loopt in de tienduizenden euro’s. Wij zijn verzekerd tegen brandschade, maar het is nog maar de vraag wat voor waarde er aan onze inboedel gekoppeld gaat worden en of we daarmee voldoende geld hebben om alles nieuw te kunnen kopen. Naar alle waarschijnlijkheid kan dat niet meer op deze plek, in dat geval zoeken we een nieuw thuis om overnieuw te beginnen.

Het zit niet in onze aard om onze hand op te houden, we ballen liever onze vuist en gaan positief voorwaarts vanuit onze eigen kracht. :fist:
Toch kunnen we nu zeker een extra steuntje in de rug gebruiken. We zouden het waarderen als je overweegt iets te doneren of natuurlijk ons Oproer bier te kopen. :green_heart:

We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor de afgelopen 5 jaar en voor de vele steunbetuigingen en lieve woorden. Dat doet ons goed. :facepunch:

Steunen kan via: https://www.oproerbrouwerij.nl/shop/steun-oproer/

1 like

Ik weet zo niks wat nu open is, maar anders misschien online? Wel minder persoonlijk, maar meer keuze.

Ja ik las het al :frowning: Ik wil eigenlijk een mega-voorraad biertjes bij hen bestellen om ze te supporten, maar hun website ligt er steeds uit. Hopelijk omdat veel mensen hetzelfde idee hadden. Ik hoop echt dat ze er bovenop komen, vind het echt veruit het beste vegan restaurant van Utrecht.

Echt zo verdrietig dit. Het restaurant was al permanent gesloten trouwens, dat had het niet gered na afgelopen jaar. Maar de brouwerij was er wel nog