Ik kijk vast niet goed, maar ik kan nergens vinden hoeveel het kost. Weet jij dat?
3,50 pp las ik en dan kan je onderweg nog drinken/eten halen
Oh top, dankjewel!
Ohh wat leuk! Ik heb me ook aangemeld!
Hee wat leuk!! Ik ben benieuw hoe het werkt. Leer je de andere deelnemers kennen of doe je het vooral alleen of met de persoon waarmee je je hebt aangemeld?
Je krijgt van tevoren een route en quiz in de mail en die kun je dan die middag doen (alleen of met zijn tweeën). Je komt dan langs bepaalde horecagelegenheden waar je wat kan afhalen, dus je steunt hen daar vooral ook mee (:
Oe morgenochtend wordt het eindelijk droog zo te zien, met volgens Buienradar zelfs een zonnetje! Zin om weer even echt buiten te zijn en te bewegen na alle kerstdiners
Oliebollen tip van mij: bij Stael in de Twijnstraat vind ik ze echt meeeega lekker! Echt perfect crispy van buiten, zacht van binnen en ze geven je altijd een warme. Ga vandaag denk ik weer een wandelingetje maken en bij Stael langs
Anti-oliebollentip van mij: bakker neppenlenbroek. Ik vind ze te groot, waardoor de verhouding binnenkant / knapperige buitenkant voor mij niet klopt. En ik denk dat ze er kaneel in doen, dat leek ik iig te proeven, en vind dat echt geen goede toevoeging.
Oeh, misschien ga ik hier ook maar eens een wandelingetje aan wagen
Goeie voor vanmiddag!
Ohh top, ik wilde net vragen of iemand tips had voor lekkere oliebollen.
Heeft iemand al de spekkoek/kokos- oliebollen geprobeerd bij spicy monkey?
Ik heb ook een oliebollenvraag: welke kramen/bakkers zijn een beetje coronaproof?
Klinkt misschien raar maar bij de kraam waar ik al jaren kom (en die superlekkere oliebollen heeft) dragen de medewerkers geen mondkapje, pakken ze de oliebollen met de hand en kan je alleen contant betalen (en dat wordt ook met de hand aangepakt). Dat vind ik nu niet zo’n goed idee.
Die kraam op de kruising maliebaan/ nachtegaalstraat doet met een prikkertje, ik betaal daar met pin en heb nog niemand contant zien betalen. Volgens mij geen mondkapje maar is ook soort van buiten dus niet verplicht, en wel goed afstand te houden omdat ze zo hoog staan.
Oh thanks, dit is echt een goeie tip!
Nee maar dit klinkt geweldig.
Ik ga hier morgen even heen…
Ok ze waren geweldig. Vooral kokos was echt superlekker.
Ik ga ze hier volgend jaar weer halen
Weet iemand of er ergens nog een oliebollenkraam open is? Ook zoveel dagen na o&n.
Oliebollentip voor volgend jaar: Vroeg in Bunnik (t.o. ingang Amelisweerd). Waren een paar jaar geleden top 3 van de oliebollentest en die oliebollen zijn zo onwijs lekker. Kanpperig, smaakvol en niet vet. Ik rij er elk jaar voor naar Utrecht
Die op de Neude was gewoon nog open vanmiddag.