Het Utrechttopic

Gys heeft een vegan high tea?

Maar weet niet of dat is wat je zoekt en of ze met kerst open zijn. Dus hier heb je misschien niet zoveel aan.

1 like

Misschien Broei? Of de ontdekking.

1 like

Rabarber misschien. Koffie & ik heeft ook meer lunch tegenwoordig. Of dat koffiehuisje in park Oog in al.

1 like

Bammetje Bakery heeft ook een croissant box die er mega goed uit ziet, maar dan moet je er misschien nog wat dingen bij halrn

1 like

Wij willen een kerstdiner bestellen (vegetarisch) maar vind het echt lastig zoeken. Dus als iemand toevallig een goeie tip heeft is die zeer welkom. Hoop dat we nog niet te laat zijn

1 like

Waku Waku misschien?

Ik vind het ook lastig, weinig vega opties. Jasmijn & Ik heeft ook boxen en volgens mij ook speciaal voor kerst maar ik vond het nogal een matige hoeveelheid (vooral heel veel noedels en dan een klein soepje, weinig salade en een snack voor 38 euro voor twee personen).

Ik ga eens kijken! En idd voor dat geld mag het wel wat meer zijn ja, anders kook ik alsnog liever zelf. Ik had wel Kantien en De Zusters gevonden met goeie vegaopties maar die zijn allebei al uitverkocht helaas.

1 like

Misschien petit heron? Of c’est ca of noir?
Of foodmarket Amsterdam die bezorgen ook in Utrecht.

1 like

Oh ziet er ook goed maar alles is al uitverkocht :weary: Duidelijk veel te laat hiermee begonnen.

Ja wilde ik ook noemen! Maar is idd niet voldoende voor hele brunch haha

De Klub?
Of Concours, maar weet niet hoe hun vega gerechten zijn eigenlijk.

Misschien staat hier nog wat bij?
Edit en op de insta van ronald giphart staan ook wel veel Utrechtse restaurants.

En anders moeten jullie toch kaasfondueen

3 likes

Ruby rose misschien? Recent de vega diner box gehaald en die was chill

2 likes

Vega rijsttafel van Djakarta?

1 like

De restaurants in van Drieharingen hebben een samenwerking. Er is ook een vega box. Het is niet alleen speciaal voor kerst, maar de hele maand december.

1 like

@Lemongrab foodi.esbymarco in IJss heeft een vegan gourmetbox, zie hun insta. Denk dat ze ook in Uut bezorgen.

1 like

SAAR!

2 likes

Broei heeft een uitgebreid vegan diner! Wel vrij prijzig en uitverkocht zie ik.

Vegitalian bezorgt op 2e kerstdag en dan kan je eventueel zo’n box bestellen met verschillende pizzas/pasta/salades? Er is ook 25% korting.

1 like

Zo leuk, tweede kerstdag ingeschreven voor de stadswandeling (met quiz en hapjes/drankjes)! Zin in. Je kan je nog inschrijven via Instagram (destadswandeling.030) ze doen het ook deze zondag zag ik. Ben heel benieuwd. Zag het trouwens bij nog meer andere steden op Instagram voorbij komen, vind het echt een goed initiatief.

6 likes

Bedankt allemaal voor alle opties, superveel! Omdat bijna alle echte kerstmenu’s al uitverkocht of niet vega waren zijn we voor de vega rijsttafel van @Avocadotoast gegaan. Vast ook superlekker :smile: En ik heb iig ook alvast genoeg lekkere nieuwe restaurants gevonden waar ik ook na kerst/corona nog zeker een keer wil eten, dus thanks allemaal!

3 likes